Gå til innhold

Spore: hva er dine planer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AV prinsipp siden PC utgaven inneholder SecuRom, sjangsen for noe galt er minimalt, men liker ikke disse programmene, så som nevnt, prinsipielt så venter jeg på Wii utgaven :p

 

Jeg er veldig i tvil om jeg skal kjøpe. På en side er dette kanskje en av de få spillene EA Games gir ut, hvor de har latt utviklerne være kreative. På en annen side kommer PC-utgaven med SecuROM. Et vanskelig valg med andre ord. Men noe sier meg at jeg kommer til å kjøpe dette spillet alikevel.

 

 

Er egen tråd for SecuRom.

Endret av Belzebob
Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=367516 :yes: :yes:

Får vel se om jeg skal være fredelig eller krigersk. Litt av begge liksom, jeg later som om jeg er vennen dems, så BAM! DØ!! xD

 

 

 

bestilte du fra komplett?... sinnsykt dyrt der.

 

sjekk her:

 

http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/

 

 

sorry til trådstarter! vart litt offtopic. men jeg kommer til og kjappe meg til space stadiet og KNUSE/SPRENGE en planet :D

Endret av xFreakyx
Lenke til kommentar
må si, jeg virkelig hater den 3 activation begrensningen, man bruker en aktivering ved hardware oppgradering. og Securom oppfører seg som en miks av rootkit og spyware.

 

(må vell si at jeg har forhåndsbestilt Galactic edition)

Var da fryktelig dyrt på komplett. På Platekompaniets websider koster det 530 kroner ca (da iregnet frakt). Men nå går vi litt off-topic her. Tråden er til for å diskutere hva man planlegger å gjøre i spillet! Så da diskuterer vi det.

 

Selv kommer jeg først til å prøve meg som fredfull oppdagelsesnasjon, som oppsøker andre galakser uten å angripe andre. Etablerer gjerne kolonier på andre planeter og studerer livet på planetene. Kommer til å satse på forsvarsstrategier, og forsvarsenheter (om det skilles mellom det og angrepsenheter). Etter det kommer jeg nok til å spille som assimilerende, koloniserende, fryktinngytende monstre hvis eneste formål er å utslette eller overta galaksen. ^^

Lenke til kommentar

Selv er jeg usikker på hva jeg vil... enten skal jeg være en kapitalistisk gjerrigknark som bare tenker på penger, eller så skal jeg ha et ondt alien imperie som skal knuse eller erobre alt og alle :whistle:

 

og hva er forresten den 3 activation begrensningen?

Endret av Crathes
Lenke til kommentar
Jeg skal lage en krigernasjon og sloss med og utslette alle og alt som kommer i min vei. Jeg skal lage mange kolonier og overta planet for planet, og solsystem for solsystem.

 

hvorfor det? da gidder ikke jeg å begynne å spille om du bare kommer å tar over planeten min :( du ødelegger bare for alle andre som har lyst å spille :cry:

Lenke til kommentar
Jeg skal lage en krigernasjon og sloss med og utslette alle og alt som kommer i min vei. Jeg skal lage mange kolonier og overta planet for planet, og solsystem for solsystem.

 

hvorfor det? da gidder ikke jeg å begynne å spille om du bare kommer å tar over planeten min :( du ødelegger bare for alle andre som har lyst å spille :cry:

Herre gud da. lær deg litt mer om spillet.

 

Edit: Det er et single player spill, eneste som er "online" er alle tingene du lager som biler UFOer, hus , skapninger og alle andre ting er AI ikke styrt av en annen spiller.

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...