Gå til innhold

Spore: hva er dine planer?


Anbefalte innlegg

Burde vert en søke funksjon ja.. ivertfall på de stedene du har vert før.

 

Alle planeter du besøker blir lagt til i SPore-pedia, der kan du søke på dem :p

Søke og se hvordan de ser ut ja.. ikke en strek fra din possisjon og til ønsket sted

 

Eller man kan bare bruke valgene nede til venstre og klikke 'Visited' slik at man ser alle solsystemene man har besøkt? :)

Hva hjelper vel det når du har vert på de fleste rundt deg...

 

Du kan velge dem, å så får den stjerne et merke over seg, det er ikke en direkte linje som viser, men den blir markert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle si ifra... Det er nesten ingen forskjell på registrert versjon og piratversjon. Når man registrerer får man registrert sine achievments og man kan dele skapelser med andre for å få større variasjon i universet sitt.

Piratversjonen har ikke den nesten helt unyttige delingsmuligheten (man kan laste ned Creature packs som inneholder flere tusen skapninger) og man kan ikke vise andre at man får achievments, men man får dem uansett. Det er ikke en gang noen online-spilling man går glipp av siden det ikke finnes.

Piratversjonen har heller ingen instalasjonsgrense som den ordentlige har.

Det er ingen online-spilling man går glipp av, som jo er en god nok grunn til å kjøpe et spill.

 

 

Bare måtte si det for å kunne le av folk som har betalt for denne skjiten man går lei av kort etter man kommer til space phase, som jo er den desidert største delen av spillet. :wallbash::lol:

Endret av Crathes
Lenke til kommentar

Spore er så latterlig simplifisert at det ikke er gøy å spille igjen en hel gang. Det var gøy fra fase 1 til fase 3. Siden jeg også hadde lastet ned Skapelses Skaperen (hvorfor i helvete tvinges jeg til å spille på norsk?) så var det ikke så stas å lage dyr lenger heller. Tror dette er det siste jeg gidder å teste fra EA. Jeg lastet ned min versjon av Spore, og neste gang noe liknene kommer fra EA skal jeg spare linja for den downloaden.

Lenke til kommentar
Spillet er langt ifra simpelt. Om du hadde noen som helst kunskaper om hvordan koding og programering fungerer så hadde du skjønt hvor genialt spillet egentlig er.. Gamplayet derimot er noe heeeelt annet.

 

 

Jeg driter da i hvordan koden ser ut. Som spiller er jeg interessert i gameplay og da er det selvsagt gameplay jeg snakker om. Jeg sier også at grafikken er råtten. Grafikken er vel heller ikke uttrykt i kildekode, er den vel? Nei, nettopp.

 

Spillet er simpelt. Åtte år for denne råtne mølja. Gikk ikke ifra Spaceworld før jeg fikk pengene tilbake.

Lenke til kommentar
Spillet er langt ifra simpelt. Om du hadde noen som helst kunskaper om hvordan koding og programering fungerer så hadde du skjønt hvor genialt spillet egentlig er.. Gamplayet derimot er noe heeeelt annet.

 

 

Jeg driter da i hvordan koden ser ut. Som spiller er jeg interessert i gameplay og da er det selvsagt gameplay jeg snakker om. Jeg sier også at grafikken er råtten. Grafikken er vel heller ikke uttrykt i kildekode, er den vel? Nei, nettopp.

 

Spillet er simpelt. Åtte år for denne råtne mølja. Gikk ikke ifra Spaceworld før jeg fikk pengene tilbake.

Nabb :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...