Gå til innhold

Spore: hva er dine planer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Burde vert en søke funksjon ja.. ivertfall på de stedene du har vert før.

 

Alle planeter du besøker blir lagt til i SPore-pedia, der kan du søke på dem :p

Søke og se hvordan de ser ut ja.. ikke en strek fra din possisjon og til ønsket sted

 

Eller man kan bare bruke valgene nede til venstre og klikke 'Visited' slik at man ser alle solsystemene man har besøkt? :)

Hva hjelper vel det når du har vert på de fleste rundt deg...

Lenke til kommentar
Jeg har laget dette :)

 

Og mye mere men kan jo ikke laste opp alt :p

 

Nice;)

 

Men, har kommet i krig med noen som angriper meg hele tiden.. Hvordan kan jeg angripe dem?

Det er jo umulig å ta store baser av dem når jeg kun har mitt kjip og 3 andre sine allierte?

 

btw, noen som har prøvd de forskjellige våpnene?Bygdte flere, men kun en laser som fungerer(Den som er ganske så spiss og har noe som stikker ut på sida,dårlig forklart ja)

Noen andre forslag til våpen?

 

Har fått pris som "Nybygger 3" og når jeg får "Nybygger 5" kan jeg kjøpe bombe som sprenger hele planeter

Lenke til kommentar
Jeg har laget dette :)

 

Og mye mere men kan jo ikke laste opp alt :p

 

Nice;)

 

Men, har kommet i krig med noen som angriper meg hele tiden.. Hvordan kan jeg angripe dem?

Det er jo umulig å ta store baser av dem når jeg kun har mitt kjip og 3 andre sine allierte?

 

btw, noen som har prøvd de forskjellige våpnene?Bygdte flere, men kun en laser som fungerer(Den som er ganske så spiss og har noe som stikker ut på sida,dårlig forklart ja)

Noen andre forslag til våpen?

 

Har fått pris som "Nybygger 3" og når jeg får "Nybygger 5" kan jeg kjøpe bombe som sprenger hele planeter

 

Bruk skitne triks. Dvs. om du ikke kan angripe skipene og byene deres direkte, bruk terraformingverktøyene til å redusere planetens økosfære helt til den kun har 1 by uten forsvar. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...