Gå til innhold

Spore: hva er dine planer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tja, kanskje eg ska være en satans liten gullunge som bare koser seg i sola og spiser wombatter?

 

Og koser seg med å innføre et apartheid styre på en eller annen planet i ny og ne!

Apartheid-styre ja. ^^ Jeg tror jeg skal lage meg en form for gargoyles. Eller hvertfall noe som ligner. Humanoide, bevingede skapninger. De skal selvsagt kunne fly og vil være vanvittig flinke med aerodynamiske fly. :D

Lenke til kommentar

Laget meg en rase i Spore creator demoen i går. Blir artig å spille gjennom med rasen min som består av feite, røde aggreside smådjevler :p

 

Hmm.. mulig litt offtpic, men noen som har sett det noen har fått til med spore creator på nett? er jo noen som er helt sinnsyke! alt i fra huleboere til flygende undervannsslott!

Lenke til kommentar
Laget meg en rase i Spore creator demoen i går. Blir artig å spille gjennom med rasen min som består av feite, røde aggreside smådjevler :p

 

Hmm.. mulig litt offtpic, men noen som har sett det noen har fått til med spore creator på nett? er jo noen som er helt sinnsyke! alt i fra huleboere til flygende undervannsslott!

Indeed. Har sett lokomotiv, jagerfly og det meste annet sykt folk har fått til. ^^

Lenke til kommentar
Jeg skal lage en krigernasjon og sloss med og utslette alle og alt som kommer i min vei. Jeg skal lage mange kolonier og overta planet for planet, og solsystem for solsystem.

 

hvorfor det? da gidder ikke jeg å begynne å spille om du bare kommer å tar over planeten min :( du ødelegger bare for alle andre som har lyst å spille :cry:

Herre gud da. lær deg litt mer om spillet.

 

Edit: Det er et single player spill, eneste som er "online" er alle tingene du lager som biler UFOer, hus , skapninger og alle andre ting er AI ikke styrt av en annen spiller.

 

Hæ? Bare singel player? Kan jeg ikke krige mot kompiser? Det er jo det som hadde vært artig!

 

Plutselig ble spillet veldig mye midre interessant...

Lenke til kommentar
Jeg skal lage en krigernasjon og sloss med og utslette alle og alt som kommer i min vei. Jeg skal lage mange kolonier og overta planet for planet, og solsystem for solsystem.

 

hvorfor det? da gidder ikke jeg å begynne å spille om du bare kommer å tar over planeten min :( du ødelegger bare for alle andre som har lyst å spille :cry:

Herre gud da. lær deg litt mer om spillet.

 

Edit: Det er et single player spill, eneste som er "online" er alle tingene du lager som biler UFOer, hus , skapninger og alle andre ting er AI ikke styrt av en annen spiller.

 

Hæ? Bare singel player? Kan jeg ikke krige mot kompiser? Det er jo det som hadde vært artig!

 

Plutselig ble spillet veldig mye midre interessant...

 

 

I og med at det tar 20 timer å komme til space phase når man speller bare for å komme videre hadde det vært vanskelig å få til en skikkelig multiplayer versjon uten at det hadde vært et reint online spell... ingen hadde hatt tid til å sitte så lenge å spelle, i hvertfall ikke ofte.

Lenke til kommentar
Jeg skal laste det ned fra piratebay(australsk versjon ute), teste det og se om det er verdt å unngå all stresset med SecuROM! :ph34r:

 

Morsom, du. Hele problemet med SecuROM er å stoppe pirater, så du vil laste det ned for å se om SecuROM er et problem? :p Ikke ta det ille opp, men jeg håper hovedkortet eller harddisken ditt ryker på ett eller annet vis. :p

 

Selv skal jeg nok lage en drage og ta ting med ro. Har ikke noe behov for å "klare" spillet mer enn jeg har behov for å "klare" SimCity og Settlers. Det morsomme er å spille, ikke se rulleteksten etterpå. ;)

Lenke til kommentar
Jeg skal laste det ned fra piratebay(australsk versjon ute), teste det og se om det er verdt å unngå all stresset med SecuROM! :ph34r:

 

Du vil jo også få ca. 30 forskjellige dyr i hele spillet, i motsetning til de 3 millionene som folk har laget. M.a.o. et ganske begrenset spill i forhold til den lovlige versjonen.

Endret av Kharan
Lenke til kommentar
Jeg skal laste det ned fra piratebay(australsk versjon ute), teste det og se om det er verdt å unngå all stresset med SecuROM! :ph34r:

 

Morsom, du. Hele problemet med SecuROM er å stoppe pirater, så du vil laste det ned for å se om SecuROM er et problem? :p Ikke ta det ille opp, men jeg håper hovedkortet eller harddisken ditt ryker på ett eller annet vis. :p

 

Selv skal jeg nok lage en drage og ta ting med ro. Har ikke noe behov for å "klare" spillet mer enn jeg har behov for å "klare" SimCity og Settlers. Det morsomme er å spille, ikke se rulleteksten etterpå. ;)

 

 

Så får jeg uttrykke meg litt klarere da... Skal laste det ned og TESTE, for å se om det er verdt å kjøpe orginalen som inkluderer SecuROM, for så å stresse med å fjerne rootkit etc. ;)

Lenke til kommentar
kan man laste det ned fra spillet fra spore.com i dag? virket sånn å jeg var inne og kikket, eller er det bare forhåndsbestilling??

Jeg ville holdt meg langt unna EA Store hvis jeg var deg. Spillet kan kun lastes ned i tolv måneder etter kjøp (Eller noe i den skalaen). Om du etter ett år har lyst til å innstallere spillet igjen har du ikke tilgang til å laste det ned. Om du betaler ekstra utvides denne tidsbegrensningen til det dobbelte, men problemet er fortsatt der. Videre kan man kun laste ned spillet så og så mange ganger. Hele systemet lukter forbrukerfiendlighet.

 

Kjøp heller i butikk. Kanskje du må vente en dag ekstra, men da kan du innstallere spillet så mange ganger du vil (mulig man må ringe og få fornyet aktiveringsgrensen), og spillet har i praksis ingen tidsgrense for når det kan installeres (man har jo DVD-en med innstallasjonen på ...).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...