Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessant jente i vg1.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg skal ikke være i hjembyen min fra i morgen til torsdag i neste uke, så er bortreist mesteparten av ferien, så å finne på noe da ville være noe vanskelig. På fredagen og lørdagen i neste uke har jeg også planer.

 

Hmm, jaja. Jeg får håpe at hun ikke møter noen kjekke karer på den festen som jeg så gjerne skulle dratt på som er i ferien da jeg er bortreist. Krysser fingrene for at hun ikke gjør det... Har noen kompiser som skal på samme festen som hun, men å be dem snakke med henne om meg blir jo feil og rart.

 

Da blir det vel forhåpentligvis kontakt etter ferien somehow. Førstegangskontakt på facebook er bare rart og teit?

 

Nei, det er ikke rart eller teit ..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ikke være i hjembyen min fra i morgen til torsdag i neste uke, så er bortreist mesteparten av ferien, så å finne på noe da ville være noe vanskelig. På fredagen og lørdagen i neste uke har jeg også planer.

 

Hmm, jaja. Jeg får håpe at hun ikke møter noen kjekke karer på den festen som jeg så gjerne skulle dratt på som er i ferien da jeg er bortreist. Krysser fingrene for at hun ikke gjør det... Har noen kompiser som skal på samme festen som hun, men å be dem snakke med henne om meg blir jo feil og rart.

 

Da blir det vel forhåpentligvis kontakt etter ferien somehow. Førstegangskontakt på facebook er bare rart og teit?

Det finnes da isåfall flere fisker i sjøen. ;)

 

Førstegangskontakt på facebook er bare rart og teit? - Det er teit og blir kleint.

Lenke til kommentar

Synes du skal droppe facebook i begynnelsen, da bli det hele litt merkelig i etterkant. Du må bare hoppe i det. Bare gå bort og snakk me ho. Trenger ikke si så mye eller snakke alt for lenge med a, bare så ho vet at du hvem du er og så du kan hilse på ho. Deretter kan du evt adde a på facern, sende et par meldinger derifra så blir det bænkers!:)

 

DO it!

DO it, do it, do it.!

Lenke til kommentar

Det jeg har å tape er vel det at hver gang vi ses i gangene blir det flaut og merkelig. Egentlig ikke noe annet antar jeg.

 

Takk for et bra innlegg, Anthila. Skal prøve etter ferien, er ikke så lett som det høres ut, men skal ta meg selv i kragen å ta kontakt :)

Lenke til kommentar

Javel ja, da får jeg ønske deg god høstferie.

Du har ingen killer-opening lines vel, Anthila? Regner med at svaret jeg får omhandler bare det å snakke om løst og fast, men spør allikevel. :p

Lenke til kommentar

Ikke noe som passer seg i skoletiden nei:p Men, du kan jo alltids prøve å oppnå øyekontakt med henne, og se om hun glor litt tilbake. Det bruker jo å være en grei indikasjon på om hun god og klar:P*

 

Men, er det ingen av dine venner som kjenner henne? Isåfall kan du bare hoppe i grauten når de snakker med skjønnheten.

Lenke til kommentar

Får prøve litt øyekonakt ja, noe jeg allerede har gjort. Føler ikke at hun mistrives når jeg ser på henne hvertfall. :p

Er vel ei eller to i klassen som kjenner henne, men jeg kjenner ikke dem så godt...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har ikke noen framgang siden sist du skrev egentlig... Ser henne ikke så ofte, men jeg kikker etter henne da. Har langt i fra gitt opp, for fortsette med blikkontakt.

 

Nå har det sånn at dette er på skolen da, ikke en møteplass.. Så jeg må jo ha skoleting i tankene også. :p

Lenke til kommentar
Har ikke noen framgang siden sist du skrev egentlig... Ser henne ikke så ofte, men jeg kikker etter henne da. Har langt i fra gitt opp, for fortsette med blikkontakt.

 

Nå har det sånn at dette er på skolen da, ikke en møteplass.. Så jeg må jo ha skoleting i tankene også. :p

 

Jo lengre du venter, jo verre det blir det for deg, husk det.

Lenke til kommentar

Er bare det at jeg har ikke hatt muligheten heller, i og med at jeg ikke har sett henne og hvis jeg har det har det vært superlangt unna og hun har da vært opptatt, vært med en gjeng eller lignende..

 

Men jeg håper jeg har flaks og ser en bra mulighet snart.

Lenke til kommentar

Jeg synes du skal slutte å poste her på forum og hele tiden tenke på hva som er best og værst osv.. Ikke kom med unnskyldninger om at du ikke har fått mulighet, du vet du bare lurer deg selv;)

 

Suck it up, gå rett bort til hun med en gang du ser hun og improviser derifra... Bedre å hoppe uti det kalde vannet enn å stikke foten nedi for å kjenne på temperaturen:P

Lenke til kommentar

Når jeg sier jeg ikke har sett jenta så er vel ikke det en unnskyldning akkurat, men. :p

 

Men grunnen til at jeg har spurt er jo fordi jeg lurer på hva jeg skal si, kjenner jo henne ikke...

Lenke til kommentar
Når jeg sier jeg ikke har sett jenta så er vel ikke det en unnskyldning akkurat, men. :p

 

Men grunnen til at jeg har spurt er jo fordi jeg lurer på hva jeg skal si, kjenner jo henne ikke...

hva snakker du om med guttevennene dine? snakk om det samme, bare ert hun og ta litt på hun i tillegg. :thumbup:

Jeg har diskutert religion og lhc med jenter jeg har tatt med meg hjem liksom ...

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar
Når jeg sier jeg ikke har sett jenta så er vel ikke det en unnskyldning akkurat, men. :p

 

Men grunnen til at jeg har spurt er jo fordi jeg lurer på hva jeg skal si, kjenner jo henne ikke...

hva snakker du om med guttevennene dine? snakk om det samme, bare ert hun og ta litt på hun i tillegg. :thumbup:

Jeg har diskutert religion og lhc med jenter jeg har tatt med meg hjem liksom ...

 

Large Hard0n Collider?

 

Ja, hvorfor ikke.

Lenke til kommentar

få ut fingern mann!, "hey, gikk ikke vi på samme skole?" and were off. føler du at samtalen blir risikabel mtp flau stillhet later du bare som du har dårlig til å må løpe, men da har du en fot innom!, hilsing i gangen, spørre hvilke fester man skal på, facebook osv........ vedder på at hun glipper til en annen fyr snart, da kommer du til å drepe deg selv.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...