Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessant jente i vg1.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, jadå. Nå har det gått enda en uke og jeg har ikke tatt kontakt, damnit. :p

Må prøve til uka, grunnen til at jeg ikke har ytet kontakt har vel vært visse turer og slikt som første klasse har vært på. Ser fram til en uke hvor jeg må være frampå litt.

Flere tips mottas gjerne. ;)

Lenke til kommentar

Ja, internett er faktisk ingen dårlig plass og ta kontakt på istarten. Når hun tydelig har så lite kjennskap til deg at du nesten ikke snakker med henne over msn eller i virkligheten ville det vert mye lettere og ta kontakt med henne over nettet. Tror jeg hadde blitt ganske så skremt om ei plutselig kom bort til meg og spurte om jeg ville bli med på kino til helga for å si det slik ;)

 

Og du virker egentlig veldig sjenert, så det blir jo mye lettere for deg også.

Lenke til kommentar

Okay, kanskje du har rett. Tenkte ikke å gå rett bort til henne å spørre om å gå på kino akkurat, ta kontakt om heller hverdagslige ting, bli kjent kind of. Jeg er vel ikke sånn kjempe sjenert, men. Er ikke sikker på om jeg går for det ene eller det andre, får se om situasjonen klaffer slik at jeg kan ta kontakt på skolen eller ei.

Lenke til kommentar

Hvis hu røyker eller går sammen med noen som røyker kan det være et bra utgangspunkt. Lett å få kontakt der egentlig, eller mye lettere. Hvis du ikke røyker kan du heller bli med noen som gjør det. Gjør du det, kan du rett og slett spørre om du kan bomme en røyk. Når du har tent den kan du kjøre på med "Gikk ikke vi på samme skole?" eller noe sånt. Spørs hvordan røykereglene er ofc, men folk er som oftest litt mer sosiale på "røykehjørnet"

Lenke til kommentar

Ah, damnit. Ny uke, enda har jeg ikke tatt kontakt. Har rett og slett ikke funnet noe godt tidspunkt til å ta kontakt på, pluss at jeg har vært litt småopptatt og ikke sett henne så mye.

 

Har som mål og ta kontakt før høstferien hvertfall. Også er jeg litt usikker på om kanskje facebook kan være en måte å ta kontakt i starten på... Hører gjerne på flere innspill. :)

Lenke til kommentar
Ah, damnit. Ny uke, enda har jeg ikke tatt kontakt. Har rett og slett ikke funnet noe godt tidspunkt til å ta kontakt på, pluss at jeg har vært litt småopptatt og ikke sett henne så mye.

 

Har som mål og ta kontakt før høstferien hvertfall. Også er jeg litt usikker på om kanskje facebook kan være en måte å ta kontakt i starten på... Hører gjerne på flere innspill. :)

Kjenner du noen av hennes venniner så kan du alltids gå bort til de om personen står der, da har du en grunn uten å virke needy på noen måte. Bli kjent med henne på skolen, burde ikke være så forferdelig vanskelig.

 

Dere går på samme skole, du trenger ingen grunn til å prate med henne egentlig....

 

Jeg hadde en situasjon her om dagen da det var noen jeg ville prate med på vei hjem fra skolen, men før jeg fikk sagt noe pratet de til meg hadde ikke pratet med de før kun sett de omkring på skolen.

 

 

 

Facebook; Nei, ikke før du kjenner henne til en viss grad.

 

Jeg har brent meg på facebook 1 gang, men med riktig "gi faen" tankegang kan man løse det også.

Neste gang jeg traff denne jenta som declinet meg spurte hun om jeg ikke kunne legge henne til igjen hvorpå hun fikk svaret: Skal du bli min venn får du legge meg til, jeg har allerede prøvd vettu.

Hun: Du gir så faen du, jeg liker det.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Ja, okay. Blandede svar her, tror jeg går for ikke-facebook i starten hvertfall. Skal prøve å få kontakt før høstferien, håper det kommer et perfekt øyeblikk for kontakt i nærmeste framtid. Forståt det sånn at lureste ting å snakke om først, er skole og bable videre om det?

Lenke til kommentar

Har du noe kontakt med henne kan du bare få henne til å låne deg hennes telefon om hun ifrågesetter hvorfor så sier du bare du tar hennes telefonnummer. Senest idag gjorde jeg det, men pass på at det ikke blir kleint for deg, eller at du du timer det dårlig. Du må ha en viss kjemi om ikke kan de bare si plent nei og på skolen ekke så det gøy, fordi jenter prater og de prater mye.

 

-

Kommander hun til å gi fra seg telefonen om du vil, om du leder lar hun seg følge etter. Bare et lite tips.

 

Flørt og ha det gøy med jentungen også på skolen, det er få som misliker det.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Angående Facebook: Kjæresten til søsteren min sendte en melding på Facebook for ganske lenge siden, det ble flere meldinger fram og tilbake, de begynte å snakke sammen på skolen og så ble de sammen (og har vært det i tre måneder eller noe nå). Tror ikke de hadde mye kontakt før den meldingen.

 

Det kommer vel an på hva du skriver og hvordan hun er.

 

Og ja, flørt med henne. Få som misliker det så lenge du ikke er en ekkel fyr. :p

Lenke til kommentar

Kjenner henne ikke enda, Cape så det å ta telefonen er nok ikke noe sjakktrekk. :p

Har fått vite at hun skal på en viss fest i høstferien, men akkurat de dagene er jeg bortreist.

Litt synd, men er jo en uke og noen dager til høstferien.

 

TanTheMan, hm jaja, så det går an det også altså. :)

Men sånn bli-kjentgreier er nok steget nå. We'll see.

Lenke til kommentar

Du går på skolen med henne, du kan prate med henne. Du behøver ikke vente til noen fest, gjør det på skolen så kan du eskalere lettere på festen, eller på skolen.

 

Jeg flørter med jenter på skolen, det er litt begrenset hva jeg gjør dog da man er på skolen og mange kan se hva som foregår.

 

 

-

 

Litt utenom: Det å isolere jenter på skolen er lett: Dra henne inn på dass.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...