Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessant jente i vg1.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke sove, så lager like godt en tråd om noe jeg tenker på om dagen.

Nå har jeg gått på skole i to uker og er snart inne i den vanlige skolerytmen, men jeg har fått øynene opp for ei jente som nå har begynt i vg1 på samme skole som meg. Jeg vet at hun gikk på samme ungdomsskole som meg, og jeg husker henne fra da, (jeg går i vg2 nå). Så hun har vært i kikkerten en stund kan man si, men det først nå at hun virkelig virker interessant. Jeg kjenner henne ikke enda, så jeg lurer da på noen gode opening lines eller hva man skal kalle det. Har prøvd å møte blikket hennes i gangene, og vi har sett på hverandre noen ganger. Når jeg ser henne er hun oftest sammen med en annen venninne. Så vidt jeg vet har hun omtrent samme musikksmak som meg noe som jeg hvertfall ser på som positivt, så så langt liker jeg alt. Så jeg liker denne jenta, men hva burde jeg gjøre next, vente med å ta kontakt og bare observere henne, møte blikk, eller gå rett på sak? Har ikke mye erfaring med å vise direkte interesse for ei jente før, har vært omvendt tidligere.

Håper på svar, takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelt :)

Du går frem til henne.. (ikke sjenert, iallefall ikke for mye..)

Presenterer deg, og sier at du husker henne fra ungdomskolen..

Si at du har billetter til en eller annen konsert, kino e.l. og at kompisen din har blitt syk og ikke kan bli med.. og spør om hun ikke kunne tenke seg å bli med.. takker hun nei uten å nøle.. thats it!!!

 

Husk: i værste fall får du et nei.. og det er ikke verdens undergang..

PS: du bør ha billettene, vil hun ikke være med så har du sikkert en kompis som blir med deg :)

Lenke til kommentar
Enkelt :)

Du går frem til henne.. (ikke sjenert, iallefall ikke for mye..)

Presenterer deg, og sier at du husker henne fra ungdomskolen..

Si at du har billetter til en eller annen konsert, kino e.l. og at kompisen din har blitt syk og ikke kan bli med.. og spør om hun ikke kunne tenke seg å bli med.. takker hun nei uten å nøle.. thats it!!!

 

Husk: i værste fall får du et nei.. og det er ikke verdens undergang..

PS: du bør ha billettene, vil hun ikke være med så har du sikkert en kompis som blir med deg :)

Bra tips det, men du bør heller snakke med henne et par ganger om litt andre ting før du ber henne på 'date'.

Lenke til kommentar

Har lest litt i tråden, men fant vel egentlig ingenting som var relatert til det å vise interesse.

Men uansett, flere innspill? Jeg så henne ikke på skolen i dag, noe jeg synes var synd. Håper på bedre lykke i morgen. :)

Lenke til kommentar

Hmm, hva med noe så lett som dette her: " Hei, gikk ikke vi på samme ungdomsskole?" Hun sier nok ja fordi du er eldre, sier hun nei må du jobber litt mer med henne. Da spørr du hvilken skole hun gikk på. Etter det er det på tide å presentere seg for hun og venninnen. Da kan du spørre om hun hadde noen av de rareste lærerne du hadde som hun kanskje hadde. Lærere på skolen slår nok ann hvis dere hadde noen rare lærere felles ;). Eller så kan du spørre om lærere nå eller linje. Da virker det ikke som du har latt merke til henne så mye, men samtidig litt. Etter det er det helt åpent hva du kan snakke om. Men uansett ha et reserve emne hvis dere ikke hadde/har noen lærere felles. Ellers blir det en forferdelig taus stillhet.

 

Var mitt forslag hvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...