Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessant jente i vg1.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente91.

Vet ikke hvorfor, men jeg leste nettopp hvert eneste innlegg i dette emne:)

Syns du bare skal hoppe i det og slutte å utsette det! Ikke prøv facebook til å begynne med, for hva gjør du om hun ikke svarer deg? Da blir det i hvert fall flaut i gangene. Nei, snakk først; facern kommer senere;) Og slutt å si "tenk om, tenk om".. du sier jo at du ikke kjenner henne, så du kan faktisk ikke tenke deg i det hele tatt hvordan det er hun kommer til å reagere. Hun elsker gutter som tar kontakt først, for alt du vet om:)

 

Lykke til og fortell oss hvordan det gikk! :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
Det jeg har å tape er vel det at hver gang vi ses i gangene blir det flaut og merkelig. Egentlig ikke noe annet antar jeg.

 

Takk for et bra innlegg, Anthila. Skal prøve etter ferien, er ikke så lett som det høres ut, men skal ta meg selv i kragen å ta kontakt :)

Ikke for å være slem eller noe, men jeg leverer deg worst case-scenarioet:

 

Dere får kontakt, du faller for henne mer og mer. For hver dag som går så blir du mer forelsket, noe som gjør det smått mentalt ustabil. Du henger med henne hver dag, og du gir henne signaler om at du liker henne. Hun oppfatter at dere bare er venner, og du vil mer og mer. Du sårer henne i prossessen, og du blir sittende på gjerdet med en slags syk smerte. Ettersom hele denne greia har gjort deg mentalt ustabil, så driter du deg ut og sier ting om henne og vennene hennes.

 

Dette skjedde med meg for en stund siden, men så er jeg en idiot av dimensjoner... Tross alt som har skjedd, at jeg ikke snakker med denne jentenså var det en slags syk erfaring for meg. Man lærer mye av slike ting, og en av dem er at man blir mer vant til jenter og oppfatter signaler osv bedre. Jo flere jenter du prøver deg på, jo mer lærer du om vårt motsatte kjønn...

 

Jeg oppfordrer deg til å ta kontakt, og sjansen for dette worst case-scenarioet er svært liten med mindre du er like idiot som meg. Ta kontakt, hør på hva folket her sier til deg; de har rett. Om du vil ha noe, så kjemp for det med alt du har. Ikke vent for lenge med kontakt, jo mer du tenker på hva du skal gjøre øker sjansen for at du gjør en feil. I krig og kjærlighet er alt tilatt ;)

 

Jeg trengte litt tid etter mitt mer eller mindre mislykkede forsøk på denne jenten. Etter mine sutre- , sinne-, dårlig samvitighet-anfall så innså jeg at det er flere fisker i havet. Nå har jeg funnet en ørett som jeg skal fiske opp av denne sjøen, if you catch my drift. :cool:

 

If she's not the right, you will eventually find the right one. Good luck!

Lenke til kommentar

Skjerp deg a! Du har latt dette gå altfor langt..!

Det kan umulig være så vanskelig å gå bort til henne å spørre: "Hei, gikk ikke du på <skolenavn>"

 

Ellers kan du jo gjøre noe som fanger oppmerksomheten hennes? Gjør noen sprell i skolegården.

 

En annen ting som kan funke er å ta kontakt via sosiale nettverk som nettby.no eller biip.no eller noe sånne greier. Det er helt lov! Det funket for meg, tho hun er borte nå, men har fortsatt noen venninner som jeg ble kjent med på den måten :)

 

BARE FÅ DET OVERSTÅTT, GOSH!

Lenke til kommentar

Jeg synes du opptrer på en utrolig arrogant måte Lek1. Ikke alle har det så lett når det kommer til tilnærmelser. I hvert fall ikke når det er jente du liker utrolig mye, og som du i tillegg aldri har hatt kontakt med før. Jeg føler veldig empati for trådstarter i hvert fall.

 

Men enig med deg i nettverk. Eventuelt finne ut MSN-adressen hennes uten å fremstå som en stalker. :thumbup:

Endret av Lugia
Lenke til kommentar

Jeg vet mange har negative relasjoner til å ta kontakt via nettverk på internett, men for de som synes det er vanskelig å ta kontakt med jenter muntlig, så synes jeg det er et godt alternativ. Da kommer man i det minste på radaren til den aktuelle jenta, og gjør det lettere å snakke med hun senere.

 

Forøvrig synes ikke jeg det er en særlig god egenskap å være kald Lek1, men meg om det.

Lenke til kommentar
Det jeg har å tape er vel det at hver gang vi ses i gangene blir det flaut og merkelig. Egentlig ikke noe annet antar jeg.

 

Takk for et bra innlegg, Anthila. Skal prøve etter ferien, er ikke så lett som det høres ut, men skal ta meg selv i kragen å ta kontakt :)

Ikke for å være slem eller noe, men jeg leverer deg worst case-scenarioet:

 

Dere får kontakt, du faller for henne mer og mer. For hver dag som går så blir du mer forelsket, noe som gjør det smått mentalt ustabil. Du henger med henne hver dag, og du gir henne signaler om at du liker henne. Hun oppfatter at dere bare er venner, og du vil mer og mer. Du sårer henne i prossessen, og du blir sittende på gjerdet med en slags syk smerte. Ettersom hele denne greia har gjort deg mentalt ustabil, så driter du deg ut og sier ting om henne og vennene hennes.

 

Haha, det der fikk opp øya mine. Det der minner meg noe helt sinnsykt om meg selv, og det er i nettopp denne prosessen jeg er i for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*

Som jeg nevnte tidligere i mitt ekstremt lange innlegg, jo lenger du venter jo større er sjansen for at du backer ut eller gjør et dårlig framstøt. Når du føler deg likegyldig, og tenker "samme faen, jeg gjør det" det er da sjansen for å bli forlegen eller noe minsker og du kan greie det.

 

Jeg sier ikke at det er lett, første gangen da jeg gjorde noe lignende følte jeg at jeg dreit sikkelig på draget. Jeg holdt på å svime av, og det tok meg en og en halv måned med tenking før jeg gjorde dette. Etterhvert fikk jeg grei kontakt, og da blir ting ti ganger bedre. Det er første gangen du kontakter henne som er vanskeligst, men hvis du ikke gjør det går du glipp av mye lærdom. Life's short, don't make it shorter...

 

Som jeg nevnte tidligere så har jeg en jente i kikkerten akkurat nå, og vet at det er vanskelig å få tak i en jente på skolen. Men du må finne det ene øyeblikket da det er mulig, jeg har alleredde revidert hvordan jeg kommer til å gjøre det. Friminutt o.l er praktisk for dette, hvis du får det til naturlig. Så ikke vent på at hun går ut fra dass eller noe, pakk bøkene sakte og støt "tilfeldig" på henne. Og husk en viktig regel; du må snakke 90% i begynnelsen. Jenter er sjenerte av seg, de fleste i alle fall.

 

Livet er sannelig ikke lett, men som Nike sier; Just Do It

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...