Gå til innhold

Futuremark kunngjør Shattered Horizon (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OHOI!

 

Nå ble jeg glad! Gjennom hele artikkelen satt jeg bare og venta på at de skulle nevne noe om god fysikk eller PhysX, og, jeg får til og med beskjed om at spillet er optimalisert for 4-kjerner!

 

Alt dette har jeg :new_woot:

 

Jeg håper at grafikken blir på crysis-nivå, men bedre koded enn crysis.

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Synes det er bra at det kommer Optimalized for PhysX nå som Nvidia har integrert fysikk i grafikkkortet. Gjør det vært å kjøpe NVidia.

Det er bare spørsmål om tid. ATI vil også komme med PhysX eller noe lignende som tar i bruk samme funksjon som PhysX!

Hvordan? NVidia kjøpte jo Ageia.. De vil nok ikke gi fra seg den teknologien med det første.

 

Og når det gjelder Crysis, så kjører jeg på høy grafikk, uten å merke noen spesielle lag, bortsett fra store eksplosjoner rett i nærheten. Det er hvertfall god nok grafikk for meg.

Lenke til kommentar

Det som er interesant er jo at det støtter flerkjerne cpu, Physx gjennom skjermkort og eget dedikert kort. Vanskelig å se hva som støttes av lyd.

 

Er nok redd for at selve spillet blir mer en grafikal orgie med en voldsom fysikk del som Garantert har en benchmark del der man kjører en Timedemo.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...