Gå til innhold

Nintendo lover flere spill til «kjernespillere» (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge kilder var Zelda for Wii allerede 1 år under utvikling når TP ble lansert. Om dette stemmer eller bare ønsketenkninger vet jeg ikke.

 

TP var og sagt skulle være det siste tradisjonelle Zelda spillet og man måtte forvente store forandringer når Zelda til Wii kom ut.

 

Huff. håper man ikke får en like lang ventetid på neste Zelda spill som det var mellom a link to the past og Ocarina of Time.

Lenke til kommentar
Nytt Zelda hadde vært strålende, og litt mer variasjon enn "tre-tempel -> Kakariko-ish -> ild-tempel -> Zora's domain -> vann-tempel..." og så videre hadde heller ikke vært å klage på.

 

Ikke-lineært Zelda kunne vært kos!

 

Hadde ikke sagt nei-takk til et nytt Zelda, men jeg synes pigadø Nintendo kan komme med noen IP-er, som er rettet mot oss "hardcore gamers". Gi de gamle heltene en velfortjent pause?

Lenke til kommentar

Jeg har Twilight Princess både til Wii og Gamecube. Det er ikke tvil om hvilken konsoll den tar seg best ut på, og det er sistnevnte. TP for Wii har rett og slett for mange bugs, både grafisk og annet. Det er rett og slett ikke på Nintendo nivå i kvalitet. Kontrollene i TP er også direkte dårlige, men Wii viste krefter med Galaxy som i kontrast hadde svært gode kontrollere. Med gode erfaringer fra både Galaxy og Corruptions har jeg tro på at det ekte Wii Zelda spillet kommer til å kunne bli ganske så bra. Men hadde de droppet Wii versjonen av TP kunne det blitt lansert tidligere, og de kunne unngått de mange bugs/ feil spillet ble lansert med.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...