Gå til innhold

HP lanserer forretningsmobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ipaq 914 har en prosessor på 416 MHz fra Marvell, og 128 MB RAM som er satt av til å kjøre programmer. I tillegg er det 256 MB tilgjengelig for å lagre nye programmer, bilder eller annet.

 

*klapp på skulderen* Einar!

 

Endelig oppgir dere hvilken CPU som sitter i telefonen! Håper dere viderefører dette til testene av Windows Mobile og Symbian telefoner!

Lenke til kommentar

Litt småfet den telefonen.. men når Samsung i780 er ute og er så vidt jeg kan se er den bedre.. og prisen er nesten den samme.. Blir morro og lese testen av denne!

 

EDIT: ja, helt enig med Steffen.. Flott og slippe å gå på Phonearena for og se åssen prosessor det er i mobilene.. Så forsett med det=)

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
Hvorfor vil du ikke ha touchscreen?

Min erfaring med touch-basert windows er at det blir for tre og tungvindt i bruk som den ordinære og dagligdagse mobiltelefon. Det er flotte enheter, for all del, men jeg foretrekker Smartphone faktisk. Sånn for øvrig er jeg veldig glad i rene touch-enheter også, f. eks. Neonode (som jeg selv har) og iPhone.

Lenke til kommentar

høres direkte underlig ut, men så snakker vi jo om microsoft her...

 

folka som har laget ett os som ut av det blå har bestemt seg for at alle hardisker utenom C: er en fil av ukjent type, og dermed ønsker at du oppgir hva program du vil åpne dem med om du dobbeltklikker på dem i explorer...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...