Gå til innhold

Når Ipod får stor I


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig i at det gjør lesingen bedre. Som er skrevet i artikkelen, er vel ikke noe problem å lese iPod, men GameRUL3R osv blir fort slitsomt. Vil heller at hw-nettverket skal være konsekvente enn å forskjellsbehandle produkter fordi navnet er lettere å lese. Syns også det er flott at det kom en artikkel som dette. Det har vært endel klaging på forumet om akkurat dette. En artikkel som denne viser bare at hw-nettverket vil forklare hvorfor de gjør som de gjør, istedet for bare å ignorere de som klager. :D

Lenke til kommentar
Jeg skriver nå i hvert fall 'agurk' konsekvent med små bokstaver.

dette er da ingen agurk. Det er en reaksjon på alle de fjottene som hyler ut i hver eneste diskusjon tilknyttet en artikkel om at de liksom skriver det feil.

Personlig synes jeg bare det er flott at de tar litt ansvar. Får håpe flere følger. :thumbup:

Ellers så mener jeg å huske det var noen som lenket til en artikkel skrevet av en språkforsker eller noe sånt som tok opp denne problematikken for litt siden. Om noen har den lenken så kom gjerne med den. :)

Lenke til kommentar

Navn burde skrives på opprinnelig skrivemåte. Hvordan ville du likt det om andre plutselig bestemte seg for å skrive navnet ditt anderledes?

 

Det neste er vel at man begynner å oversette navnene til norsk? Spillestasjon. Eboks (iPod?). EksBoks. LitenMyk. Etc....

 

Bruk RIKTIG navn på personer og produkter mener nå jeg!!!

Lenke til kommentar
Du synes sikkert det er kult at megaPACK lanserer GameRUL3r DeLuXe. Men er det ikke like kult at Megapack lanserer Gameruler Deluxe? Det synes vi.

 

Det rare er at etter at kjapt søk fant en haug med artikler som omhandler "Fatal1ty" produkter

 

Er det så rart? Dette er noe vi har gått over til nå nylig. Vi går ikke inn manuelt i alle tidligere artikler og retter opp ting som Fatal1ty, GeForce etc.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...