Gå til innhold

Når Ipod får stor I


Anbefalte innlegg

enden: Vet hvordan det fungerer, men er ikke det jeg skal fram til.

 

Dessuten var dette ett spørsmål rettet til journalisten som skrev artikkelen, jeg lurer på om han er enig i avgjørelsen som er tatt på dette nettverket.

Du spurte direkte etter om VG rettet opp det du anser som en skrivefeil, hvorpå jeg har bekreftet at VG skriver om artikkelen.

 

Ja var det jeg spurte om, men som sagt var spørsmålet rettet mot noen i redaksjonen (hint hint til artikkel forfatteren).

Men hvis VG har egne journalister som skriver om Amobils artikler er jo den saken grei.

Men la nå det ligge, diskusjonen er ikke lenger aktuell for temaet :)

Må forøvrig si det er skuffende at de som jobber i redaksjonen ikke svarer på spørsmål fra deres kunder/lesere. Som sagt hundre ganger ble denne regelen til for lesernes del, men 90% av leserne er imot dette tiltaket. Skjønner godt at diskusjonen fortsetter, folk venter jo fortvilet på noen fornuftige svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Over 730 svar på to døgn er nok til en revurdering av saken i mine øyne. Vil ikke Hardware.no høre på leserene?

Du vet at hardware.no har godt over 100 000 lesere i uka, ikkesant? Under 1% er altså aktivt i mot :). Og ikke alle 700 svarene her i tråden er negative heller.

Lenke til kommentar
Mest sannsynlig ikke i dette tilfellet, da dere ikke har hørt på oss enda.

Tja, nå vet jeg ikke om eksempelet med Fatality var en forhastet tabbe fra redaksjonen eller om det var noe som faktisk be endret på bakgrunn av tilbakemedinger da. Så jo, det kan godt hende noen har hørt på dere.

 

Og ikke sett meg på redaksjonens side her. Jeg har ikke noe sted tatt standpunkt i denne saken :)

 

 

edit; Jeg regner med at de fleste er enige i at diskusjonen videre vil ta utgangspunkt i informasjonen i den nye tråden (link i innlegget over), så da stenger jeg denne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...