Gå til innhold

Klart for teknofest i Tyskland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva menes med Scooter er ikke invitert? :p

 

Inviterte AMD's firhjulinger i stedet :p

Kommer det sekshjulinger fra Intel også? ;) Forøvrig en digresjon at de raskeste bilene fremdeles bare har drift på to hjul...

 

Forøvrig også en digresjon at de raskeste bilene ikke er de sterkeste. Forskjell på å flytte 1 tonn med høy fart og 50 tonn i forsvarlig fart.

 

Men tilbake til topic:

 

Ser frem til flere bilder fra messen ;)

Lenke til kommentar
Hva menes med Scooter er ikke invitert? :p

 

Inviterte AMD's firhjulinger i stedet :p

Kommer det sekshjulinger fra Intel også? ;) Forøvrig en digresjon at de raskeste bilene fremdeles bare har drift på to hjul...

 

OT: Ikke helt riktig, Bugatti Veyron har firehjulsdrift og den er fortsatt den raskeste serieproduserte bilen :)

Lenke til kommentar
OT: Ikke helt riktig, Bugatti Veyron har firehjulsdrift og den er fortsatt den raskeste serieproduserte bilen :)

Mer OT:

Bugatti Veyron er ikke verdens raskeste bil, den har heller aldri hatt en offisiel rekord som verdens raskeste bil. Den er heller ikke serieprodusert, den er håndbygd. Den uoffisielle rekorden til Veyron er på ca 408 km/t. Verdens offisielt raskeste produksjonsbil er SSC Ultimate Aero TT og den er en bakhjulstrekker. Rekorden er på 413 km/t (teoretisk topphastighet er på 437 km/t.) Veyron er forøvrig grunnet firehjulsdrift, noen få tideler raskere fra 0-100. (2.46 sekunder mot Aero sine 2.78 sekunder.)

Endret av Lucifer24
Lenke til kommentar

dette blir gøy og som sagt ikke spar på bildene :D

Litt OT:

Må hvartfall si at firehjulstrekerne er de gildeste, ta for eks Audi S1, tilbake på 80'tallet vant den ALT innen rally, og den pionerte med firehjulstrekk :D

Kanskje enig med at bakhjulstrekkerne fortsatt er de raskeste, MEN de er hvartfall ikke de kjappeste rundt banen og heller ikke 0-100 :thumbup:

 

gleder meg hvartfall til cebit :)

 

Mvh Snagga

Lenke til kommentar

Vel, Scooter var i alle fall ikke der når jeg var der sist :)

*kremt*

Håper dere for tatt noen "fremtids bilder" fra hall 9, noe biometri fra hall 6 vile ikke heller være så dumt...

 

jaja, dere får ta dere en tur innom Münchner Halle for meg (jeg gikk inn, kom ikke ut før 6 timer var gått)

 

ah, minner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...