Gå til innhold

Amobil.no: Korrigering: Amobil beklager


Anbefalte innlegg

31. januar kom i skade for å publisere en artikkel med tittelen "– Her er nøkkelen til Iphone". Artikkelen hadde misvisende tittel, og inneholdt feil informasjon om en programvarenøkkel til Apples mobiltelefon. I artikkelen ble det hevdet at nøkkelen åpner for tredjepartsprogramvare, noe som ikke stemmer. Vi beklager dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett. Applaus til Amobil som går offentlig ut med beklagelse på førstesiden. Alle kan gjøre feil, men akkurat denne sto på en måte som "kronen på verket" av merkelige overskrifter og unødvendige småfeil den siste tiden. Det er kanskje også grunnen til at det nå kom en ordentlig beklagelse, og jeg håper også at det fører til bedre research og mer riktige overskrifter i fremtiden. Amobil skal være faglig seriøst, og ikke et nytt ITavisen.

Lenke til kommentar

Det er bra, det har vært en tendens med litt for ITavisen-lignende tilstander en stund nå. jeg håper med dette at den trenden er i ferd med å snu. Jeg tror ikke noen i amobil, hw.no eller andre plasser vil sammenlignes med ITavisen verken på innholdskvalitet eller overskrifter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...