Gå til innhold

Asus dobler minnemengden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis de er klokket likt, hvordan blir 512MB versjonen raskere da?

 

Den største nyheten her er vel uansett den forbedrede kjøleren? :p

 

Enig i at den forbedrede kjøleren var en vel så stor nyhet som 1 GB minne.....

 

Noen som har sett noen skreddersydde kjølere til 8800 GT evt. har prøvd med noen av de kjølerene som allerede finnes på markedet?

Lenke til kommentar
Noen som har sett noen skreddersydde kjølere til 8800 GT evt. har prøvd med noen av de kjølerene som allerede finnes på markedet?

Jeg kan bekrefte at Zalman VF-1000 passer. Litt høy pris, men heller det enn å høre på den vistnok ganske bråkete orginalkjøleren.

Synes ikke rett under 300 for en slik kjøler er så verst jeg. Endret av Innos
Lenke til kommentar
Eneste jeg har sett av skreddersydde er Aqua computer sin aquagraFX vannkjøler til 8800GT... Men disse som ikke dekker RAM bør vel fungere, om du klistrer ekstra kjølere på RAM vel og merke da?

bli ferdig med saken kjøp ett ultra kort :)

 

Greit, om du sponser di ekstra 1000-lappene :)

 

Tror det vil hjelpe på med 1GB om minne er klokkevennlig... Nå står det mellom 512-/ og 1024-vesjonen!

 

Vente på tester, om det ikke allerede finnes?

Lenke til kommentar
Noen som har sett noen skreddersydde kjølere til 8800 GT evt. har prøvd med noen av de kjølerene som allerede finnes på markedet?

Jeg kan bekrefte at Zalman VF-1000 passer. Litt høy pris, men heller det enn å høre på den vistnok ganske bråkete orginalkjøleren.

Synes ikke rett under 300 for en slik kjøler er så verst jeg.

Og hvor fant du den til under 300? Jeg ga 495 for min og ifølge prisguiden er 495 laveste pris. Den hette riktignok VF1000-LED ikke VF-1000 som jeg sa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...