Gå til innhold

Våre favoritter fra Games Convention (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legger merke til at det ikke er noen PS3-eksklusiver på listen. Har ikke fulgt med så godt på PS3-fronten (siden jeg heller vil ha en Wii og 360), men er det virkelig så dårlig stellt? Eller er det bare at de ikke ble vist fram så mange PS3-spill?

9420675[/snapback]

 

PS3 har dårlige salgstall som følge av lite med eksklusive titler og pga de dårlige tallene vil spill utviklere ikke gå med på eksklusive avtaler da masse salg er tingen for dem ;) (Går jeg nå ut i fra..)

 

Mange spill å se fram til, men noe litt vel langt å se etter :(

Lenke til kommentar

Det med 500 000 våpen er naturligvis bare hype. De lager ikke hvert enkelt av dem selv, de bare lager et program som kan generere så mange variasjoner over de konseptene de legger inn. Går jeg ut fra, i hvert fall.

 

Når det gjelder at det ikke er noen PS3-spill på listen, er det mest tilfeldig, tror jeg. For min del var både LittleBigPlanet og Wipeout HD aktuelle, men jeg så for lite av det førstnevnte og fikk aldri spilt sistnevnte. Jeg var også og så på Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune, Assassin's Creed og Kane & Lynch (og sikkert flere jeg ikke kommer på i farten), men ingen av dem satt igjen med så sterkt inntrykk -- for meg personlig -- at de nådde opp på topp fem denne gangen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...