Gå til innhold

Kirke vil saksøke Sony!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enn alle kirkene som har blitt blåst til filler i Call of Duty spillene? I Finest houre skjer jo en hel kamp inni en kirke, hvor du plaffer ned tyskere som gjemmer seg bak alteret.

 

Latterlig, virker som alle står i kø for å saksøke Sony for tiden. Vi er vist inne i en "Saksøk Sony" stim.

Lenke til kommentar
Enn alle kirkene som har blitt blåst til filler i Call of Duty spillene? I Finest houre skjer jo en hel kamp inni en kirke, hvor du plaffer ned tyskere som gjemmer seg bak alteret.

 

Latterlig, virker som alle står i kø for å saksøke Sony for tiden. Vi er vist inne i en "Saksøk Sony" stim.

8827669[/snapback]

 

 

Det var jo nazister, så det gjør ikke noe. :p Men aliens derimot... :roll:

Lenke til kommentar

Haha, ;P

 

Synes egentlig det er litt kult når de bruker steder som fins..

F.eks.:

Du er på ferie i Venezia, og du går ut på en stor plass. Du har aldri vært i Venezia før men kjenner deg igjen. Du finner så ut at du har utkjempet en kamp midt på plassen, du har til og med gjemt deg bak en av statuene som står der! Dette har du gjort i et konsollspill du har hjemme:)

 

Det må være gøy.. :p

 

Håper vi får se mer av dette framover :)

 

Men litt on-topic:

Synes dette er litt tragisk av kirken :ermm:

Ville trodd det at når Sony bruker kirken i et spill som har solgt for millioner, at det bare ville bli god PR for kirken. Ville gjerne dradd dit jeg etter å ha drept monster der på PS3 :D

Lenke til kommentar
Det var jo nazister, så det gjør ikke noe. :p  Men aliens derimot... :roll:

8827828[/snapback]

 

Sant nok, alle WW2 spill fremstiller nazistene som følelsesløse dyr med mord i blikket. Aliens derimot har følelser og det er mye mer seriøst når slikt skjer.

 

Nei jeg synes det er alt for teit at de begynner å saksøke Sony for noe så latterlig. Hva er det neste, at Sony blir saksøkt fordi de bruke gresk mytologi og "kjente" steder i God of War spillene?

Lenke til kommentar
Haha, ;P

 

Synes egentlig det er litt kult når de bruker steder som fins..

F.eks.:

Du er på ferie i Venezia, og du går ut på en stor plass. Du har aldri vært i Venezia før men kjenner deg igjen. Du finner så ut at du har utkjempet en kamp midt på plassen, du har til og med gjemt deg bak en av statuene som står der! Dette har du gjort i et konsollspill du har hjemme:)

 

Det må være gøy..  :p 

 

Håper vi får se mer av dette framover :)

 

Men litt on-topic:

Synes dette er litt tragisk av kirken :ermm:

Ville trodd det at når Sony bruker kirken i et spill som har solgt for millioner, at det bare ville bli god PR for kirken. Ville gjerne dradd dit jeg etter å ha drept monster der på PS3 :D

8827904[/snapback]

 

Jeg er helt enig med deg!

Lenke til kommentar

Når jeg tenker litt over, så kan man jo saksøke Sony for alt mellom himmel og jord bare man har en god advokat og totalt mangel på skamvett i topplokket.

 

Så hva sier dere, skal vi hyre advokat og saksøke Sony for frarøving av privat tid? Jeg har i alle fall brukt ufattelig mange timer på PS1 og PS2, timer jeg kunne brukt til noe annet.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker litt over, så kan man jo saksøke Sony for alt mellom himmel og jord bare man har en god advokat og totalt mangel på skamvett i topplokket.

 

Så hva sier dere, skal vi hyre advokat og saksøke Sony for frarøving av privat tid? Jeg har i alle fall brukt ufattelig mange timer på PS1 og PS2, timer jeg kunne brukt til noe annet.

8828137[/snapback]

 

 

Let's do it!

 

Mens vi er i gang så kan vi jo si at de har laget et spill jeg ikke likte,og jeg fortjener erstattning :D

 

Eller ikke..

Lenke til kommentar

Dette kommer kirken ingen steder med. All skytingen i virkelighetens Manchester kommer vel av fotball som ca halvparten av all skyting i England kan ta skylden for. Og ja, det er bare et spill, og hvis det hjelper, figurene søkte faktisk ly i katedralen, men ble overfallt av monsterene. Sjansen for at dette blir tatt opp i retten er mindre enn at Assassins Creed kommer til Benq Siemens-telefoner...to måneder før resten av formatene...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Når jeg tenker litt over, så kan man jo saksøke Sony for alt mellom himmel og jord bare man har en god advokat og totalt mangel på skamvett i topplokket.

 

Så hva sier dere, skal vi hyre advokat og saksøke Sony for frarøving av privat tid? Jeg har i alle fall brukt ufattelig mange timer på PS1 og PS2, timer jeg kunne brukt til noe annet.

8828137[/snapback]

 

Hva da? Spilt Wii eller X360 :dribble: hehe

 

Sånne folk som han dumme kirkemannen (dette man kaller en pastor?) er folk jeg Virkelig irriterer meg krafitg over. Who gives a rat's ass?! seriously, c'mon!

 

Han nevnte noe om de som ba for sine loved ones; tviler på at de spiller RFoM uansett, så er vel ikke noe problem egentlig?

 

Argh, får ikke satt ord på frustarasjonen min her nå kjenner jeg :no:

Lenke til kommentar

Er en pen-bygningen da.. :)

Man får se seg godt rundtomkring når du går inn første gangen..

 

 

 

før du dør, iløpet av de første 10-30 sekunder, på første forsøk..

garantert..

 

 

Tipper problemet til kirken sitt hovedproblem ligger i multiplayer-delen, det er ganske kaotisk krigsone midt i kirken mener jeg å huske. :)

 

Uansett så er det litt dumt at Sony skal bli saksøkt for noe så dumt, synes jeg, jeg likte settingen i Resistance. :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...