Gå til innhold

Star Wars spill: Skriv dine favoritt SW spill her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv favorittspillene av Star Wars her og gjerne skriv litt om deg og om det er multiplayer på den eller skriv opp noen bra Youtube Star Wars filmer sånn som det her.

Skriv gjerne to :!:

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M
Skrevet (endret)

Star Wars - X-Wing vs. Tie Fighter

Det var faktiskt et veldig bra spill, og ganske avansert.

Ah the memories :love:

Endret av Slettet-lQle7N2M
Skrevet

Star Wars - Rebellion. Nokså ukjent strategispill fra 1997.

Se for dere Star Wars - Empire at War uten muligheten til å ta del i bakkekamper, så har dere liten "oppfølger" med tanke på gameplay.

Men Rebellion er bare *så* mye større (200 planeter om du velger største verden). Du kan sende kjente fjes som de aller fleste characters fra filmene (ep. IV - VI) ut på ulike oppdrag. Bygge flåter med stjerneskip og forflytte disse mye på samme måten som i SW - EAW, også det å ta del i kampen.

Trene tropper og kjøre bakkeangrep (Dog uten mulighet til å styre disse).

SW - EAW er kanskje litt lite likt hva en direkte oppfølger til Rebellion ville ha blitt, men det duger som en halv oppfølger i mine øyne.

Finner ikke noe ingame på youtube bortsett fra de små filmsnuttene du får om du vinner spillet:

http://www.youtube.com/results?search_quer...n&search=Search

Skrevet (endret)

Personlig synes jeg Republic Commando var bra, selv om det var litt kort. Har ikke prøvd så mange av de eldre, men de høres bra ut. :D

Endret av lago
Skrevet

Hmmm. Vanskelig å velge noe, siden noe begynner å bli litt gammelt nå, men rangert ville jeg nok sagt.

KOTOR 1

KOTOR 2

Star Wars Galaxies

Dark Forces 1 (Kanskje ikke så bra, men det jeg har mest minner fra)

Dark Forces 2

Republic Commando

Jedi Academy

Rebel Assult 2

Skrevet

KOTOR - Kanskje det beste spillet til XBOX.

Dark Forces 2 - I de fleste andre spill hvor man har mørke og lyse krefter, pleier de mørke å være morsomst. Her er det omvendt - prøv å runde det uten å drepe flere fiender enn spillmekanikken forutsetter (altså de få du må kverke før du lærer Force Pull + noen bosser). Da blir det rene puslespillet.

TIE Fighter - Det diggeste av romkampspillene. Funka fjell å spille med mus og tastatur.

• 3 uker senere...
Skrevet

KOTOR 1 og 2. Aldri hatt en så deilig følelse, som da jeg spilte de spillene. Noe med de og stemningen, som sendte meg rett til himmelen. Rett og slett de beste spillene jeg har spilt.

Skrevet

For meg er det ingen tvil. KOTOR er desidert det beste Star Wars spillene jeg noensinne har vært borti! :D Spesielt pga at det er et stort spill, det er brukervennlig, og man har muligheten til å velge om man skal være snill eller slem. Et stort spill som fortjener all "hypen" det har fått. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...