Gå til innhold

Zune klar 14. november


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers kan du kjøpe sanger til 79 Microsoft-poeng, tilsvarende $0,99 (6 kr).

Hva i alle dager er dette? Nå vil microsoft skape sin egen valuta også. Snakk om å gå i retning av verdensherredømme.

6963173[/snapback]

 

Er da ikke nytt :) Man har får kjøpt MS-penger på Elkjøp ganske lenge. Kommer vel snart som sedler med bilde av Bill (1000 M$) og Ballmer (500 M$).

Lenke til kommentar
"Microsoft vil la eiere av Zune kjøpe et Zune-pass, som koster $14,99 (100 kr) i måneden, og lar deg laste ned et ubegrenset antall sanger."

 

Hvor stort er utvalget? Hva med norsk musikk?

6963079[/snapback]

 

Hvis det er samme utvalg som på MSN Music er det rimelig godt utvalg av norsk musikk, også av gamle låter.

Lenke til kommentar

Syns dette faktisk var et bra konspet, betale penger så kan man spille så mye musikk man bare vil! Noen som vet hva slags kvalitet man vil kunne laste ned?

 

uansett, hvis det kommer i wma eller mp3 burde det være en grei sak for noen haxxere å la oss kopiere denne typen musikk inn på en hdd :)

 

jeg gleder meg =)

Lenke til kommentar
"Microsoft vil la eiere av Zune kjøpe et Zune-pass, som koster $14,99 (100 kr) i måneden, og lar deg laste ned et ubegrenset antall sanger."

 

Hvor stort er utvalget? Hva med norsk musikk?

Off, bare for å sluke penger fra folk. Hva om jeg ikke finner det jeg skal ha?

6963664[/snapback]

Det står at de vil la deg kjøpe et Zune-pass, ikke at du må kjøpe et for å bruke spilleren.

Lenke til kommentar

Men det er et problem at musikken du får overført fra andre slettes fra spilleren etter tre avspillinger - også MP3! Vi får håpe den skiller på det du får trådløst fra en annen Zune-spiller og de MP3-låtene du overfører fra din PC, men uansett høres denne "funksjonen" ut som et skudd i foten, spør du meg...

 

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=340432

Lenke til kommentar
Men det er et problem at musikken du får overført fra andre slettes fra spilleren etter tre avspillinger - også MP3! Vi får håpe den skiller på det du får trådløst fra en annen Zune-spiller og de MP3-låtene du overfører fra din PC, men uansett høres denne "funksjonen" ut som et skudd i foten, spør du meg...

 

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=340432

6968618[/snapback]

Problemet er ikke at den slettes, slettingen er positivt. Argumentet med "lovlig" overføring av filer holder ikke, ihvertfall ikke for MS som følges av RIAA. Du får en liste over sanger som du vil laste ned fra Marketplace. Filer som overføres enheten din via PCen vil IKKE bare kunne spilles av i 3 dager. Zune-til-Zune filer vil.

Lenke til kommentar
Men det er et problem at musikken du får overført fra andre slettes fra spilleren etter tre avspillinger - også MP3! Vi får håpe den skiller på det du får trådløst fra en annen Zune-spiller og de MP3-låtene du overfører fra din PC, men uansett høres denne "funksjonen" ut som et skudd i foten, spør du meg...

 

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=340432

6968618[/snapback]

Det spørs om ikke MS følger så mye i sporene til Apple at forbrukerombudet får mer å gjøre. 1 2 3

Lenke til kommentar

Akkurat. Microsoft vil nok få problemer med FO, ja. Og nå som Norden har samlet seg om en strategi, er det vel en liten mulighet for at vi kan få EU med på dette. Frankrike har i hvertfall en lignende holdning, så vidt jeg vet.

 

Og dersom EU følger Norden, vil den amerikanske lovgivningen på dette området bli isolert ytterligere. Vi trenger globale lover på slikt. Amerikanerne kan ikke fortsette å tro at deres lover nærmest automatisk skal gjelde i resten av verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...