Gå til innhold

Musikk: Myr - Mitt band!


Anbefalte innlegg

Hei hei. Tenkte jeg skulle lage en liten tråd dedikert til mitt band, Myr. Vi er tre karer som bor i Oslo/Drammen for tiden, og spiller det noen kaller prog-rock/alt.rock.

 

Vi har for tiden ingen vokalist, så venner har stillt opp med stemmene sine på to av demoene våre.

 

Folk har sammenlignet oss med Muse, The Mars Volta, Tool, The Sound of Animals Fighting, og til tider Mastodon!

 

Håper dere vil like noe av det!

 

Sjekk oss ut her:

 

Myrpå MySpace

 

Myrpå UHØRT

Endret av paranoide
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det her var KNALL! Likte spesielt A Vulture's Song, og måten den bygde seg opp på, nærmest perfekt! Sitter og hører på den for tredje gang nå.

 

Sirens and Titans var også bra, det samme med Biff Henderson Spirit, Sisyphean Gaze synes jeg ble litt kjedelig i lengden.

 

Må også skryte for lyden, VELDIG bra! Og synes vokalen passet veldig bra inn, vanskelig å si om det hadde vært like bra med en annen, spesielt på A Vulture's Song.

 

Hadde ingen forventninger før jeg gikk inn på myspacesida deres, og ble blåst totalt over ende!

 

Send meg en PM hvis dere har en demo å selge! :thumbup:

Lenke til kommentar
Wow! Gir dere ut plate skal jeg garantert kjøpe den. Dette er jo knall!  :thumbup:

Keep up the good work.

6634837[/snapback]

Henger med på den! Dette var knall! Og for en god produksjon!

 

EDIT: Linkene fungerer forresten ikke. Er dobbel http:// på myspace-linken og en ø i uhort.no-linken.

Endret av AnR
Lenke til kommentar

Takk for god feedback, folkens!

 

Linkene er fikset!

 

EDIT: vi har også laget en remix av Ephemera's låt "Girls keep secrets in the strangest ways", hvis noen er hypp på å høre den. Ikke relatert til "Architect", men et pop-ish sideprosjekt vi har.

Endret av paranoide
Lenke til kommentar

Alright. Har ikke lagt den ut på myspace eller noe grunnet rettigheter osv.

 

Men det hindrer oss ikke å dele den ut til folk som vil ha den. Vi har nemlig noen sideprosjekter der vi dytter inn all musikken som ikke lar seg gjennomføre med Architect.

 

"The AM Beats" er ett av disse prosjektene. Dette er først og fremst pop og hip-hop, med en dasj surf-gitar.

 

Remixen er kun diverse orginale vokalspor, resten har vi tracket og programmert selv. Den begynner veldig pop-ish ala. Britney Spears - Toxic/Muse - Supermassive Black Hole, og går senere over til en mer rocka sound.

 

Legg spesielt merke til surf-guitar sliden rett før siste refreng!

 

Dette er ikke noe svære greier, bare en morsom remix. Passer fint på fest om det skulle være ønsket.

 

http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...42CDD605C8E609D

Lenke til kommentar
Alright. Har ikke lagt den ut på myspace eller noe grunnet rettigheter osv.

 

[...]

Legg spesielt merke til surf-guitar sliden rett før siste refreng!

 

Dette er ikke noe svære greier, bare en morsom remix. Passer fint på fest om det skulle være ønsket.

 

http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...42CDD605C8E609D

6640720[/snapback]

Wow, den var veldig morsom :)

Likte den veldig godt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...