Gå til innhold

Tre Capcom-toppspill til PC (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uuuh, ser ut til at vi PC-folk endelig får tak i godbiten RS4! :D

 

Kanskje Capcom tjener skikkelig bra på PC-utgivelsen av RS4, sånn at det vender tilbake til sitt rette element (som var PC).

 

Til helsike med "exclusive this, exclusive that" sier nå jeg.

Så lenge spillene klarer seg bra på alle konsollene, ser jeg da ingen problemer med å faktisk gi ut spill på flere konsoller, sånn at vi alle får prøve! :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Kanskje Capcom tjener skikkelig bra på PC-utgivelsen av RS4, sånn at de vender tilbake til sitt rette element (som var PC).

 

Øøøøøøø, har du peiling på hva du snakker om? Riktignok har Capcom konvertert noe til PC, men de har alltid fokusert mest på konsoll og arkade. Se bare på Bionic Commando, Gunsmoke, 1942, Mega-Man-serien osv. osv. Så at Capcom er i sitt rette element på PC tror jeg du må lenger ut på landet med.

Lenke til kommentar
"Øøøøøø", jeg snakker om RE, jeg. Det første RE kom først til PC.

Etter min mening var nå DET det beste i den serien (og skumleste - grafikken var bedre enn flere av de som kom på PS senere år). ;)

5538062[/snapback]

 

Nei, Resident Evil kom først på PSOne. Det ble ikke lansert på PC før året etter.

 

Og i setningen i det opprinnelig innleget ditt bruker "de" som i Capcom. Du vil kanskje redigere den så samme misforståelse ikke skjer en gang til :)

Lenke til kommentar

He he Resident Evil 4 var grunnen til at det firsta til å kjøpe GC, men det var så fult med konsoller på TV-benken. :whistle: Så kom det til PS2 men det frista lite å kjøpe det da jeg fikk med meg at grafikken var nedgradert fra GC versjonen. Nå som det kommer til PC kan jeg endelig få sjansen til å prøve det ut. :D

Lenke til kommentar

RE4 på pc er jeg veldig spent på. Noen som vet noe om tilpasning av kontroller? De er jo ganske konsollspesifikke på GC, hvordan blir de på pc? Hva gjøres med mus og tastatur? Skal man endelig kunne strafe...?

 

Men jeg må si meg skeptisk til DMC3 på tastatur (evt. mus?). Det kan ikke bli bra... :no:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...