Gå til innhold

Logitech G7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, er ikke helt sikker på om jeg liker tanken på å bytte batterer, både pluss og minus med det...

Man slipper å lade musa mens man gjør noe "viktig", trenger bare å bytte batterier, men samtidig, så er det sikert noen som klarer å miste batteriene... og da er man like langt...

 

Tror plussen oppveier minusen ganske så bra...

Lenke til kommentar

Genialt å gi med to batterier og usb-lader. :thumbup: Da er ikke håpet ute når det er tomt for strøm, og skiftet er fort nok unnagjort til at man rekker det mellom to Counter Strike runder. Synd det med restart, da, så den musa er ikke aktuell for meg før det er retta opp, hvis det blir det. Men jeg er uansett skeptisk til trådløs. Kan man virkelig ikke merke forskjell mellom G5 og G7? :hmm:

Lenke til kommentar

Veldig fin test. Må si jeg er imponert over bildene, de holder høy kvalitet. Ellers vil jeg si at man egentlig ikke kan sammenligne glideevnen til batterimus med trådmus. Jeg har en IM 4.0 med tråd, og en uten, og den med ledning glir klart bedre. Bare et lite tips.

 

Men en veldig bra test som vanlig, jeg elsker at folk får øynene opp for hvor viktig det er med mus og tasatur av høy kvalitet :)

Lenke til kommentar

Er det virkelig bare jeg som er frustrert over at det er bare 1 stk side knapp? Jeg aner ikke hvordan "alle" andre spiller i fsp spill, men da jeg var ganske aktiv, så var jeg helt avhengig av 2 stk sideknapper.

 

Er det kanskje slik at den store sideknappen kan fungere som ---> og <--- eller er det slik at folk har lest seg blind på tester som skryter både g5 og g7 opp i skyene, at de ikke kan se den vesentlige mangelen?

 

Help me out here. :ermm:

Endret av Krizz80
Lenke til kommentar
Er det virkelig bare jeg som er frustrert over at det er bare 1 stk side knapp? Jeg aner ikke hvordan "alle" andre spiller i fsp spill, men da jeg var ganske aktiv, så var jeg helt avhengig av 2 stk sideknapper.

 

5042693[/snapback]

 

 

Jeg spiller fps-spill med to knapper; høyre og venstre(den miderste døde for litt siden, men er ikke avhengig av den).

Lenke til kommentar

Hadde vært greit med en slik en ja... men den jeg har nå får holde. Etter å ha brukt trådløs mus i 5 år, så kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til en med tråd pga begrenset bruksområde. Skjønner ikke hvorfor folk sverger til en mus med tråd, men så spiller jeg ikke like mye fps som jeg pleide heller hehe.

 

Blir nok en slik mus eller neste generasjon når den jeg har nå tar kvelden.

Lenke til kommentar
Hadde vært greit med en slik en ja... men den jeg har nå får holde. Etter å ha brukt trådløs mus i 5 år, så kunne jeg aldri tenke meg å gå tilbake til en med tråd pga begrenset bruksområde. Skjønner ikke hvorfor folk sverger til en mus med tråd, men så spiller jeg ikke like mye fps som jeg pleide heller hehe.

 

Blir nok en slik mus eller neste generasjon når den jeg har nå tar kvelden.

5043355[/snapback]

G7 er trådløs, tror du roter litt nå :p

 

Min mx700 er helt slitt ut, så den kommer jeg til å bytte ut med G7 :)

Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Spørs om ikke dette blir julpresang til meg selv i år ja. Husker frihetsfølelsen jeg fikk med min første trådløse mus for mange år siden, men den tok kvelden etter ca. 1 uke. Fikk da skrekken mot trådløse mus, tenkte at de måtte være veldig lett å ødelegge (kan jo hende at jeg bare var veldig uheldig, men jeg kunne ikke huske at mus hadde det med å bli ødelagt før :hmm: , men det må nevnes at dette var en av de første trådløse tastatur/mus logitech kom med da ). Men jeg ser jo at nå er kanskje tiden moden for å gå til innkjøp av en trådløs mus, denne så jo helt bankers ut, ser nesten ikke noe poeng mer å måtte kåle med den ledningen som er i veien hele tida :w00t:

 

Åssen er vekta på denne, så jo ikke alverdens tunge ut de batteriene? Siste trådløse jeg testa var en MX900, den syntes jeg var i tyngste laget, hvertfall for spill.

Endret av _ziggy_
Lenke til kommentar

G7 er trådløs, tror du roter litt nå :p

 

Min mx700 er helt slitt ut, så den kommer jeg til å bytte ut med G7 :)

5043463[/snapback]

 

Var kanskje litt uklart det jeg skrev, ser jeg nå, men jeg er fullt klar over at G7 er trådløs :)

 

Lurte egentlig bare litt på hvorfor folk fremdeles sverger til mus med tråd (som noen i denne tråden definitivt gjør).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...