Gå til innhold

Svenskene får 100 Mbit/s


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere klager på at dere ikke kan få 100mb/s, HVA med oss som ikke kan få adsl engang?

Klager ikke, er bare bekymret for at vi vil bli utelukket fra det gode selskap.

 

Bare tanken på å dra på public-hubs der det er tusener av kabel og dsl brukere med asymmetriske linjer og netlimiter som sitter og leacher er opprørerende.

Endret av varmgang
Lenke til kommentar
Bare tanken på å dra på public-hubs der det er tusener av kabel og dsl brukere med asymmetriske linjer og netlimiter som sitter og leacher er opprørerende.

jepp, slik har jeg hatt det siden sommerferien, fra 10mbit til asymmetrisk 1000/200 :cry: nedlasting teller jeg nå ikke i timer eller minutter, men dager og uker.. (seff kun lovlig materiale, hjemmevideoer mm.)

Endret av modellmakt
Lenke til kommentar

100 Mbit til 270 kr. måneden...Det er faktisk mindre enn hva jeg betaler for 1,5 Mbit...Greit nok at det generelt er litt billigere i Sverige, men hva har vi gjort for å fortjene dette?

 

Herregud, jeg hadde faktisk vært storfornøyd med 10 Mbit til den prisen...

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Kjipe greier. Håper sweden-hubbene ikke setter 100mbit som nedre grense. Det vil bli svært ugreit for oss som bare sitter med 10mbit Uninett-linjer.

Det blir vel endel arbeid for de, iogmed at de fleste unintett-brukerene har 100-mbit.

 

Men til saken: Bra t vi får opp linjehastigheten litt, selv om det er i sverige, spesielt upload er det bra det blir litt liv på, er personlig ikke så veldig glad i konseptet med asymetriske linjer...

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...