Gå til innhold

B&O presenterer Serene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke denne imponerte noe særlig egentlig.

 

For det første virker den temmelig tykk. Ser at den "bare" er 24 mm, men ser likevel mer ut. Det å bytte plass på skjerm og taster fra vanlige telefoner kan være en artig vri, men ikke så mye mer enn det. Å ta 3650 sine taster er vel heller ikke revolusjonerende, og har vist seg å ikke være noen suksess før.

 

Det er med andre ord snakk om en relativt bred og firkantet mobiltelefon.

Mener du kvadratisk? :)

 

Håpet på noe lite å fint, fikk istedet noe litt stort og ikke særlig fint.

Lenke til kommentar
Nokia 3650 prøvde seg jo med slikt tasteoppsett. Et SVÆRT mislykket prosjekt!! :p

3650 var vel en stor suksess den.

 

Da var heller versjonen med vanlig tastatur, 3660, en gedigen fiasko.

 

B&O-mobilen var interessant, men neppe særlig praktisk. Minner om en blanding mellom Xelibri 5 og 6 :)

Lenke til kommentar

Vel, jeg er nok ikke målgruppen til telefonen, så ikke rart at jeg ikke liker den noe særlig.

 

Den virker stor, lite funksjonalitet, og ikke så brukervennlig pga tastene. Ja, og prisne da :) Tror nok neppe den er ment for meg. Den ligner litt på en sminke-sak, og passer kanskje bedre i en LV eller Gucci veske, enn i en olabukse-lomme. Egentlig greit at prisen er så dyr, for den vil miste dens "verdi" når mange har den. Den er nok ment mer som en "eksklusiv" telefon blant dresskledde.

Lenke til kommentar

Jeg må jo si at jeg synes det er fint at folk tør å satse på design etter at en av de første forsøkene, Siemens Xelibri (som jeg fremdeles synes var litt småherlige og frekke) ikke ble noen suksess. At superdesignere gjerne ikke har samme syn som mannen i gaten på hva som er fint design er vel naturlig. Det er det samme med mye moderne kunst. Jeg må ærlig innrømme at det er få av de maleriene folk får på utstilling som appellerer til meg. Det er liksom litt for "høytravende og pretensiøst" for meg.

 

Det er noe det samme inntrykket jeg står igjen med når vi snakker om B&O/Samsung-samarbeidet. Ikke min boks med egg for å si det slik. Når det gjelder moderne designtelefoner (utenom Xelibri) er det vel egentlig bare razr v3 som har appellert til meg i overveldende grad. Den vurderer jeg fremdeles, selv om jeg har en mobil som funker fint som fy, og er student.

 

Tasteløsningene har jeg ingen tanker om, det kan godt være det funker. Kameraet derimot, kunne de ha droppet. Så får vi se hvordan det ellers er med spesifikasjon (batterilevetid etc), og jeg håper jo (selv om det nok er usannsynlig) at amobil.no tester denne saken.

Lenke til kommentar

Den var jo lekker. Noe annet enn plastdåsene man er nødt til å kjøpe på stramt budsjett. Uansett, har tidligere tenkt på at man burde bytte plass på taster og skjerm. Det er genialt. Det er bare tull at skjermen skal holdes inntil ansiktet og bli tilgriset av hudfett hver gang man bruker telefonen.

Lenke til kommentar

2000? kansje. 8000? ikke pokker!

stapp inn ett skikkelig kamera med lys, plass til minnekort og kansje den begynner å nærme seg. men fortsatt har den bare omtrent de samme features som det nyeste fra LG. og den selger vel for 3500-4000 for tiden?

 

snakker om å prise seg ut på sidelinja...

 

og foresten så minner designet meg om ett øksehode. hvor er skaftet? eller er det ett "dumt" spørsmål?

Lenke til kommentar

Designen er kontroversiell, men for meg fikk den et billig preg pga min mindset på det designet hehe.

 

men poenget med telefonen er vel å markedsføre den mot en begrenset kundemasse. Det er en design telefon for de med fet telefonbok eh øh, lommebok. De som fra før kjøper techno telefoner er ikke denne ment for.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg digga den.

Akkurat det jeg var ute etter i fjor, men måtte gå med på noen kompromisser og endte opp med d500.

Ellers hadde jeg en 3650 før, og det gikk veldig fort å skrive med den etterhvert, tingen var at tomlene omtrent bare beveget seg horisontalt, og de "kranglet" ikke om tastene på midten, men var jo avhengig av å skrive med begge hender.

Tror nok jeg skrev like fort, hvis ikke fortere, med den enn jeg gjør med d500en.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...