Gå til innhold

TrustedFlash inkluderer DRM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen personer som er litt oppegående kommer vel til å kjøpe dette...? Dette er jo ingen fordeler fra en forbrukerperspektiv så sant man ikke har behov kryptering e.l. Eneste måten å få dette ordentlig i bruk på må være å selge de som medfølgende tilbehør til utstyr eller på en annen måte "tvinge" forbrukerne til å kjøpe det...

Lenke til kommentar

Som om vi forbrukere trenger mer DRM sikrede dingser. Ja, men det kan jo være vanskelig den dagen du står i fotobutikken og skal kjøpe deg mer flashminne, hvis du ikke har masse informasjon om diverse modeller på forhånd.

 

Regner med at det ikke akkurat står DRM trykket på etikettene til produktene. :roll:

Lenke til kommentar

Platebransjen kommer til å elske desse. Dei er faktisk ikkje så gale då, vil heller ha musikk og film på kun eit minnekort enn kun en pc. Fortsatt shitty då.

 

Ser for mej at du endar opp med musikkbutikkar på nettet der du får laste ned musikken direkte på minnekortet. og der blir den.

Endret av krisealv
Lenke til kommentar

En grei løsning visst man vil høre DRM beskyttet musikk på sin MP3 spiller. Men alt i alt så er vel ikke dette bare en løsning, men utviklingen nå til dags. Men med analog ripping så kan man jo få kopiert det meste av musikk, så ingen vits å kjøpe dyrere/nye minnebrikker med DRM for avspillingen sin skyld.

 

Smart var det nok ikke å lansere disse som dyrere minnebrikker, de hadde solgt mer av DRM konseptet visst det var billigere. Men markedsfører man med "sikker avspilling!" osv, så kan vel dette produktet også selges.

Lenke til kommentar

Finner jeg et lyd/bilde produkt i en butikk eller på nett som er DRM/kopi beskyttet, laster jeg umiddelbart ned en annen versjon i steden for å binde meg til å bruke det jeg har kjøp innenfor de grensene DRM setter for meg.

 

Jeg er fortsatt den dag i dag forbannet etter at jeg kjøpte den nye Beastie Boys plata i butikken og den ikke fungerte i CD spilleren i bilen på vei hjem fra butuikken. Måtte laste ned en kopi og så brenne den ut for å kunne høre på plata i bilen. Det var siste gang jeg kjøpte musikk fra plateselskapet EMI.

Endret av squabbish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...