Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Har lagt merke til flere stooore grineposter i deppetråder (deriblandt moa).

Derfor tenkte jeg at her kan der poste spørsmål,depping eller liknende ting angående kjærlighet

Vet det er mange som har noe dere vil si så bring it on.

 

Klarer ikke å se en grunn til å poste om kjærester på deppetråden. Mange som har mange større problemer. Dessuten gir denne tråden også en mulighet for forumbrukere å fortelle om gode ting de har opplevd med kjæresten...

 

Edit; Byttet emnetittel, er så mange store... :roll:

 

Mirann, du har fått viljen din.

 

 

Offt straffes.

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan jeg jo alltids prøve å få litt kvalititet inn i posten nå:

 

Siden sommeren har eg hatt noe på gang med ei jente, (ikke væ sammen, men dro på en date ller to, og gjorde ting sammen), men en dag ble jeg rett og slett litt lei av å alltid måtte spørre om vi skulle finne på noe osv. Så jeg bare spurte rett ut, (Sånn ca, gjør det hele kortere nå): Jeg liker deg, men jeg er litt lei av å hele tiden måtte "mase" på deg. Skal jeg bare droppe hele greia.

 

Da svarer hu: "Det jeg håpet jeg ikke måtte si: Jeg liker deg, men bare som en venn". Great liksom. Okey, let's try to get over it. Men det er jo ikke alltid like lett.

 

Men for å gjøre det hele vanskeligere, så har jeg begynt å like ei i klassa mi, mens jeg samtidig liker nina (Hu "forige :p"). Er litt småforvirra her. I tilleg så har vel ingen av dem noe særlig til felles med meg. Eller, hu "nye" ( fra nå av, B, og første mann A), er faktisk ei jente som sitter mye på PC. Spiller til og med. Hu var på TG! Men, hu er sånn litt gother. Svarte klær stort sett.

 

Og, i tilleg, så føler jeg meg ganske unormal til tider. Hvor mange på 16 og et halv har aldri vært forelska? Lurer nesten på om det er noe gærlig med meg. Det skal jo være fint, osv. Mange sier jo at det er en del av å være menneske! Jeg rett og slett veit ikke.

Lenke til kommentar

Gode ting man har opplevd med kjæresten, ja..

 

T-Solberg (eks Psion) og jeg møttes faktisk her på forumet. Vi pratet en del på msn uten at det lå noe spesielt mer enn vennskap bak det. Etter hvert viste det seg derimot at han var helt annerledes som person enn det jeg trodde, så jeg ble faktisk ganske så forelsket :) Vi pratet om alt mulig på msn, spilte kles-fire-på-rad via webcam (:p), pratet litt på skype, og bestemte oss til slutt for å møtes. Han kjørte hele veien fra Sokna til Bergen for å treffe meg (det var ganske interessant å se når han skulle finne frem med bil inne i Bergen sentrum :p). Det ble full klaff og pulings på første daten. Nå er vi sammen og har kjøpt oss volvo, hund og villa. *kremt* Den siste setningen var kanskje ikke helt sant, men vi flyttet faktisk sammen 5. august :)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...