Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis hun ikke liker deg fra før hjelper det EKTREMT lite å være overlegen. Det fører dere bare fra hverandre. (Selverfart.)

En viss forskjell på det å være overlegen og det å klenge deg på dama, og oppføre deg som om du like godt kunne si "kan ikke vi bare like hverandre, hadde ikke det vært fint ? Jeg kan kjøpe gaver til deg og forgude deg, vil du like meg da ?"

 

 

Desto hardere man prøver å kapre drømmedama, desto vanskeligere vil det bli å få henne.
:thumbup:

 

 

Det mange gjør når man vil bli venner med noen er at de oppfører seg veldig bra mot dem, er hyggelige, osv osv. Det er jo bra. Men når de så ser en kvinne de vil prøve seg på, skrur de denne oppførselen opp ti ganger, og oppfører seg som en skikkelig "ass-kisser".

Lenke til kommentar
Er altfor altfor redd for å miste a`...

 

 

Er hun en skikkelig jente, mister du henne ikke. Og hvis du gjør det, er det som oftest din feil.

 

Prøv å ikke tenk på følelsene og vær en venn. En dag skjer det kanskje, men ikke ha forventinger. Vet det ikker er lett og det at det er utrolig vondt, men sånn skal det være. Alle har eller vil sikkert oppleve det, og du vill sikkert oppelve det flere ganger.

 

Nå som du har vært sterk nok til å si det, kommer du også til å være sterk nok til å komme over det. Jeg vet at ordet "komme over henne" er hardt å svelge, men det kommer til å ordne seg. jeg vet akkurat hvordan du har det og føler med deg.

 

Stå på videre

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Er altfor altfor redd for å miste a`...

 

 

Er hun en skikkelig jente, mister du henne ikke. Og hvis du gjør det, er det som oftest din feil.

 

Prøv å ikke tenk på følelsene og vær en venn. En dag skjer det kanskje, men ikke ha forventinger. Vet det ikker er lett og det at det er utrolig vondt, men sånn skal det være. Alle har eller vil sikkert oppleve det, og du vill sikkert oppelve det flere ganger.

 

Nå som du har vært sterk nok til å si det, kommer du også til å være sterk nok til å komme over det. Jeg vet at ordet "komme over henne" er hardt å svelge, men det kommer til å ordne seg. jeg vet akkurat hvordan du har det og føler med deg.

 

Stå på videre

 

:thumbup:

Det er jo kjempelett!

 

Har nok ødelagt alle mine sjanser med den dama....

 

jeg skal bli homo..

RETTELSE: Jeg skal dø enslig.

 

Vil dette si at så lenge du bare gir en stor nok faen så kommer de?...tviler jeg sterkt på.

Endret av Rxj0n
Lenke til kommentar
Er altfor altfor redd for å miste a`...

 

Det er jo kjempelett!

 

Har nok ødelagt alle mine sjanser med den dama....

 

jeg skal bli homo..

RETTELSE: Jeg skal dø enslig.

 

Vil dette si at så lenge du bare gir en stor nok faen så kommer de?...tviler jeg sterkt på.

Strålende. Absolutt strålende. Du er vel kanskje personen som ser negativt på alt du da? For du kommer ikke langt med den holdningen der. Sliter du på damefronten, så for all del, ikke bare sitt der og glan ut av vinduet. Gjør noe med det :) Og ikke gi opp bare fordi du blir avvist. Lær av dine feil og vær proaktiv. Gjør deg erfaringer. Du har godt av det, trust me.

 

Noen tips. Ikke vær for vennlig. Ikke virk så interessert(selv om du kanskje er det). Spill heller på det at du ikke bryr deg som LarsP nevnte. Sørg for å huske på at det tross alt ikke er snakk om at DU skal imponere henne, men omvendt. Gjør du det, er det selvsagt at du prøver for hardt;). Vær en smule arrogant rundt henne, samtidig som du spiller på humor. F. eks, om hun ser bra ut kan du f. eks spørre om hun har trent i det siste mens du ser på henne som om du evaluerer henne, men på en måte hvor du indirekte sier at du ikke gir faan i om ser bra ut eller ikke og med et lite smil om munnen. I beste fall funker dette til din fordel, siden hun kan bli usikker på om du synes hun ser bra ut, og tar det som erting fra din side. Sist, men ikke minst som du kanskje har skjønnt, ikke kommenter henne på utseendet :cool:. Ikke smart....

Endret av GhOZZZZt
Lenke til kommentar
Virker som at folket her inne rett og slett prøver for hardt. Jeg for min del har aldri hatt større hell med damene enn da jeg var hjemme på perm og egentlig gav passe f. :shrug:

Hehe, er fakta det der. Dama kom jo vandrende en tid jeg egentlig ikke brydde meg om jenter i det hele tatt. Eneste innsatsen jeg gjorde for å få en herlig kjæreste var å være til, og ikke gjøre annet enn jeg gjør til vanlig.

Lenke til kommentar

Når en skal prøve noe nytt med en kvinne, er det viktig å få det til å høres naturlig. Kvinner plukker raskt opp om det du sier egentlig bare er en linje du har plukket fra nettet. Måten du sier det på spiller stor rolle. Etterhvert som du øver og bruker det mer vil det etter hvert bli hørende bra ut.

 

Vær en smule arrogant rundt henne, samtidig som du spiller på humor. F. eks, om hun ser bra ut kan du f. eks spørre om hun har trent i det siste mens du ser på henne som om du evaluerer henne, men på en måte hvor du indirekte sier at du ikke gir faan i om ser bra ut eller ikke og med et lite smil om munnen.
Arroganse blandet med humor er nøkkelen. Er en for arrogant blir du sett på som usikker, og for mye humor blir det plumpt og dumt. Noen varianter av eksempelet over kan være;

 

- "Fine sko du har, fåes de i kvinnestørrelser også?" Evt. "Er sikker på at de var veldig fine når de var nye"

- "Kul klokke, jeg visste ikke at [merke] lagde plastikkklokker."

- "Fin genser/overdel, kjøpte du den ny?"

- "Jeg liker klesstilen din veldig godt, men...fargekombinasjonene. Jeg tror bestemoren min ville likt det der. "

 

Nå, en skal være noe forsiktig så en ikke fornærmer dem. Men om de blir fornærmet er de sikkert veldig nærtagende/uten humor uansett så da kan du jo trekke dine konklusjoner om du gidder legge noe arbeid i dem. Prøv deg frem forsiktig.

 

Hun vil gjerne late som hun er fornærmet og si f.eks "ahh" - og se på deg på en rar måte, eller si "eh, ja særlig" - og se på deg som om du var en tosk. Det hun gjør er noen ganger å teste om du kan stå opp for det du sier, eller om du bare er nok en idiot uten baller.

 

Fremfor å si "å, jeg bare tuller med deg, he he", eller "neida, neida, sorry jeg bare tuller", si heller "Hva er galt med deg ? Hva, har du ikke sans for humor?", eller du kan små-le og si "så søt". Ikke kryp på korset eller oppfør deg som om hun er en gud.

 

De fleste vil gå over streken noen ganger og bli straffet for det ved at noen kvinner blir fornærmet osv. Det er risikoen en må ta for å få det til. En må feile for å lære hvordan gjøre det effektivt og best mulig.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...