Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer litt på noe etter å ha pratet med en god gutte venn av meg. Han fortalte meg at eneste grunn til at han fremdeles var sammen med damen sin var fordi han ikke orket tanken på å være aleine. E ikke det litt egoistisk? hadde det ikke vært bedre å slått opp med damen og funnet en ny kjæreste? :hmm:

å være alene er ikke noe artig...tro meg..

Lenke til kommentar

 

 

Det er jævlig irriterende hvordan jenter er så uforklarlige.

uforklarlige ?

 

Hvordan er det du mener det ?

 

Dem tror dem er smarte, når dem sier at gutter bare tenker på å knulle, ja, det er jo sant, hva annet ska en finne på ?

 

- Kose ?

Trokke det.

 

 

Hva er det egentlig jentene er ute etter i et forhold på 15-17 års alderen ?

 

- skryte i forhold til venninner ?

- Ha noe å gjøre ?

- knulle ?

 

Jenter driter seg ut, det er deres lave IQ som er synden.

Lenke til kommentar
det samme kan vel sies om gutter :roll:

Men det betyr vel ikke at vi kan si det om jenter?

 

Jeg må si meg litt uenig om det som blir skrevet av FirstPrice, jenter er ikke så utrolig uforståelige bare du blir litt bedre kjent med jenter. Ta kontakt, det er utrolig hvor raskt du lærer.

 

Sett at du ikke allerede har gjort det og vært utrolig uheldig. Det skjer jo det også. :cry:

Lenke til kommentar

Firstprice gikk altfor hardt ut mot jenter generelt jah..

 

Det e synd med folk som e bitter og baserer sine meninger på et par dårlige erfaringer. Jenter og gutter, kvinner og menn, er forskjellige. Det er jo hele meningen :)

 

Man må bare ta seg tid til å prøve å forstå og ikke bare si at "nei jenter/gutter er uforståelige så de har jeg gitt opp"

 

Og det hjelper ikke å klage på at folk ikke forstår deg når du ikke prøver å få de til å forstå deg en gang...

Lenke til kommentar
Lurer litt på noe etter å ha pratet med en god gutte venn av meg. Han fortalte meg at eneste grunn til at han fremdeles var sammen med damen sin var fordi han ikke orket tanken på å være aleine. E ikke det litt egoistisk? hadde det ikke vært bedre å slått opp med damen og funnet en ny kjæreste? :hmm:

Kan faktisk skjønne den der...... :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...