Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten


Anbefalte innlegg

Gode ting man har opplevd med kjæresten, ja..

 

T-Solberg (eks Psion) og jeg møttes faktisk her på forumet. Vi pratet en del på msn uten at det lå noe spesielt mer enn vennskap bak det. Etter hvert viste det seg derimot at han var helt annerledes som person enn det jeg trodde, så jeg ble faktisk ganske så forelsket :) Vi pratet om alt mulig på msn, spilte kles-fire-på-rad via webcam (:p), pratet litt på skype, og bestemte oss til slutt for å møtes. Han kjørte hele veien fra Sokna til Bergen for å treffe meg (det var ganske interessant å se når han skulle finne frem med bil inne i Bergen sentrum :p). Det ble full klaff og pulings på første daten. Nå er vi sammen og har kjøpt oss volvo, hund og villa. *kremt* Den siste setningen var kanskje ikke helt sant, men vi flyttet faktisk sammen 5. august :)

Hey! solskinnshistorier fra forumet! Way to go! :thumbup:

 

Personlig har jeg blitt vannvittig lei det stygge, stygge skillet mellom venn og kjæreste, selv om jeg har gjemt meg bak det en gang eller to. Skulle nesten ønske det var forutbestemt hvem du skulle ende opp med...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gode ting man har opplevd med kjæresten, ja..

 

T-Solberg (eks Psion) og jeg møttes faktisk her på forumet. Vi pratet en del på msn uten at det lå noe spesielt mer enn vennskap bak det. Etter hvert viste det seg derimot at han var helt annerledes som person enn det jeg trodde, så jeg ble faktisk ganske så forelsket :) Vi pratet om alt mulig på msn, spilte kles-fire-på-rad via webcam (:p), pratet litt på skype, og bestemte oss til slutt for å møtes. Han kjørte hele veien fra Sokna til Bergen for å treffe meg (det var ganske interessant å se når han skulle finne frem med bil inne i Bergen sentrum :p). Det ble full klaff og pulings på første daten. Nå er vi sammen og har kjøpt oss volvo, hund og villa. *kremt* Den siste setningen var kanskje ikke helt sant, men vi flyttet faktisk sammen 5. august :)

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gode ting man har opplevd med kjæresten, ja..

 

T-Solberg (eks Psion) og jeg møttes faktisk her på forumet. Vi pratet en del på msn uten at det lå noe spesielt mer enn vennskap bak det. Etter hvert viste det seg derimot at han var helt annerledes som person enn det jeg trodde, så jeg ble faktisk ganske så forelsket :) Vi pratet om alt mulig på msn, spilte kles-fire-på-rad via webcam (:p), pratet litt på skype, og bestemte oss til slutt for å møtes. Han kjørte hele veien fra Sokna til Bergen for å treffe meg (det var ganske interessant å se når han skulle finne frem med bil inne i Bergen sentrum :p). Det ble full klaff og pulings på første daten. Nå er vi sammen og har kjøpt oss volvo, hund og villa. *kremt* Den siste setningen var kanskje ikke helt sant, men vi flyttet faktisk sammen 5. august :)

Gunstige greier!

 

Er sammen med min første ordentlige kjæreste nå. Det er stor stas. Vi hang veldig mye i vår, og begge likte hverandre osv, men ingen turte å si det liksom, fordi vi var redde for å ødelegge det gode vennskapet. En lørdag i sommer hadde vi begge besemt oss for å forsøke å rote med hverandre før hun reiste til Trondheim, og det fungerte jo, for å si det sånn. Så kom sannheten for en dag da. Hun kjøpte rose til meg osv osv :)

 

Så bestemte vi oss egentlig for å ikke bli sammen siden hun reiste noen dager etterpå, og jeg skal til USA nå om 2 uker, men det gikk dårlig. Vi hadde noe "på g" i en måned eller noe, og så ble vi vel sånn properly sammen (som i at jeg spurte om hun ikke ville være kjæresten min likevel) for en måned siden ca. Kjørte til Trondheim (fra Arendal, ca 850km) for å besøke henne for bl.a. det. Hun er så skjønn :blush:

 

Så nå er det ikke noe stress og leie og kysse i byen osv. Har ikke noe å avkrefte lengre. Det er en deilig følelse å holde henne i hånda og vise henne fram, og kunne kysse henne foran folk vi kjenner, uten at de begynner å rope og hyle osv. Og ikke minst det at man vet litt sikrere at hun liker meg mellom hver gang vi sees også. Så har jeg hilst på foreldrene hennes*, hun på mine og alle liker hverandre.

 

Det blir litt rart å reise til USA nå da. Reise fra henne. Vi har sagt at vi får se hvordan det går, men i beste fall ser vi hverandre til jul. I værste fall blir det 2 år til. Så god tro har jeg ikke på forholdet. For all del, jeg er glad i jenta mi, men jeg er ikke dum heller. Dessuten vil jeg ikke være en byrde for henne når hun er hjemme og jeg er i USA. Vi får se.

 

*) skal dog nevnes at mora ikke var så glad i meg første gang vi møttes. Jeg var fyllesjuk av en anna verden, hadde pulesveis så det holdt, bare bokser, og skullle ned og ha noe vann. Der satt mora i morgenkåpe og lurte på hvem jeg var og om det var jeg som hadde holdt dattra hennes våken i natt. Det var en hårete kamel å svelge. Ja, jo, det var vel på en måte det. Richard her, hyggelig.

Lenke til kommentar
*) skal dog nevnes at mora ikke var så glad i meg første gang vi møttes. Jeg var fyllesjuk av en anna verden, hadde pulesveis så det holdt, bare bokser, og skullle ned og ha noe vann. Der satt mora i morgenkåpe og lurte på hvem jeg var og om det var jeg som hadde holdt dattra hennes våken i natt. Det var en hårete kamel å svelge. Ja, jo, det var vel på en måte det. Richard her, hyggelig.

:!:

Totalt eid :D

 

Fin historie da!

Lenke til kommentar

Siden tråden holder på å forsvinne bak i sidene(å det vil vi jo ikke ha noe av), så for jeg vel fortelle litt om hvor utrolig sugent mitt kjærlighetsliv er for øyeblikket.

 

Gjør det kort. Drømmejenta mi sitter i Stavanger, Jeg laaaaangt oppe i Nord.(Bodø) Jeg har aldri hatt slike følelser som jeg har nå, jeg er rett og slett stormforelsket...

 

For få dager siden fikk jeg vite at hun "skulle ønske hun kunne si at hun elsket meg, men da får hun bare hjertet sitt knust", siden vi mest sannsynlig ikke får treffes mer.

Aldri før har jeg blitt så glad, men samtidig så knust som jeg ble da hun sa det...

 

Så som dere sikkert skjønner er livet mitt helt for jævli nå...

Lenke til kommentar

Henger meg på denne tråden jeg. :)

 

Jeg har heller ikke vært forelsket på lenge. Det går ei jente i klassen min som er intelligent, nydelig, snill og omtenksom. Hu har kjærste og hele pakka. Men når den jenta ser meg inn i øynene, og smiler, da glemmer jeg alt og bare tenker på henne. Jeg har så lyst til å bare fortelle henne at hun er helt nydelig. Egentlig vil jeg bare gi henne en rose og si at Gud du gjør livet mitt verdt å leve. Hadde det ikke vært for henne hadde ikke skoledagen vært sånn som den er for meg. Vet ikke om et kan kalles forelskelse jeg... Ser ikke ut til at jeg noengang vil få den jenta som jeg er ute etter. :(

Lenke til kommentar

Postet dette i deppetråden også, men jeg føler at den hører like mye hjemme her.. Hvis dette lager komplikasjoner for moderator, beklager jeg på forhånd:

 

 

FAEN I H.... nå blir jeg dobbelt deprimert. Ikke bare er jeg deprimert fordi jeg tviler på om jeg får jenta jeg vil ha, nå fikk jeg en melding fra en annen jente:

 

"Jeg elsker deg hilsen ***"

 

Jeg elsker henne ikke, hun er heller ikke blant mine aller beste venner, og jeg blir bare deprimert når jeg vet at hun vil bli lei seg.

Men hvem f... sender kjærlighetserklæringer pr SMS? Jeg fikk forresten meldingen for en time siden, og har enda ikke svart. Hva f**n skal jeg gjøre? Skal jeg anta at hun er full/leker en eller annen syk jentelek, eller må jeg snakke ut med henne ordentlig og alt det det medfører?

 

Hvis noen kaller dette luksusproblem, vrir jeg om halsen hans!

Lenke til kommentar
hun er heller ikke blant mine aller beste venner

Tror du i allefall skal prise deg lykkelig for at det ikke er en av dine beste veninner, så i allefall ikke du mister en av dine beste venner bare pga. at du ikke elsker henne.

 

Men det er helt klart et kjipt problem, og jeg skjønner svært godt at du blir deprimert av tanken på å såre henne... Noe av det verste jeg vet er når ei jente, spes ei veninne er lei seg. Det knuser hjertet mitt...

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
hun er heller ikke blant mine aller beste venner

Tror du i allefall skal prise deg lykkelig for at det ikke er en av dine beste veninner, så i allefall ikke du mister en av dine beste venner bare pga. at du ikke elsker henne.

 

Men det er helt klart et kjipt problem, og jeg skjønner svært godt at du blir deprimert av tanken på å såre henne... Noe av det verste jeg vet er når ei jente, spes ei veninne er lei seg. Det knuser hjertet mitt...

hun er venninne, og såpass mye empati har jeg at jeg ikke vil at hun skal bli lei seg. Men det er sant, jeg er ikke redd for å miste henne som venninne..

Lenke til kommentar

hun er venninne, og såpass mye empati har jeg at jeg ikke vil at hun skal bli lei seg. Men det er sant, jeg er ikke redd for å miste henne som venninne..

Da er du heldig(alt tatt i betraktning) Hvis det hadde vært f.eks din beste veninne eller en person du er redd for å miste hadde situasjonen vært mye verre... Det ville endt i total depressjon...

 

Jeg mistet en av mine beste veninner på den måten, jeg savner henne enda veldig.

Lenke til kommentar

Åh så fint med en kjærlighetstråd :)

 

Har alltid forelsket meg i helt feil type gutter, ikke sånne bad-boys altså, men de som gjerne e litt annerledes. Altså opplevd å få hjertet knust utallige ganger..

 

men no har eg utrolig nok kjæreste..som eg e veldig glad i. Men blir litt stress..vet ikke alltid helt ka eg skal gjøre med han :p lite erfaring...hehe noen ganger virker det nesten som om det hadde vært lettere uten kjæreste..men så ser eg han igjen og alle sånne tanker e vekke.

 

vil ikke ha det lett..bare eg slipper å være aleine :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...