Gå til innhold

Møkkamobil til salgs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe.. Han kan i hvertfall ikke klage på eksponeringen som annonsen hans fikk. ;)

 

Også er det litt hærlig å se ærlige meninger i annonser for en gangs skyld. Ikke det vanlige overfladiske "Knallbra - perfekt for deg som bla bla - røverkjøp - stilig - effektliv - bra - mye for pengene".

 

Det er ikke lenge siden en leilighet i Oslo ble annonsert på samme måte - og gikk til langt over takst.

Lenke til kommentar
Jeg pleier å miste telefonen i veggen jeg  :whistle:

Miste telefonen i veggen? Ja, ja, nå har jeg hørt det og, haha.

 

Det er ikke ment for å være frekk eller nedlatende.

Å miste telefonen i veggen betyr å "uheldigvis" komme til å pælme telefonen i veggen :p

 

En venn av meg, sossete enebarn, kasta sin 3310 i veggen for å få ny når en i klassen fikk 3330 :dontgetit:

 

Dette er selvsagt noen år siden, da han til dags dato ville brukt langt mer avanserte metoder for å knerte telefonen sin :cool:

 

Btw, moren hans lot han få kjøpe sin egen nye mobil da han "mistet" sin gamle T610. Hans nåværende telefon er 3200 :p :!:

Lenke til kommentar
Å miste telefonen i veggen betyr å "uheldigvis" komme til å pælme telefonen i veggen :p

Angrer alltid etterpå da... :cry: Har mistet hvertfall 3 telefoner på denne måten. (Må lære å kontrollere sinnet mitt)

Vel.. Han kompisen min pælma den i veggen fordi han ville ha ny :roll:

 

Jeg kunne aldri ha funnet på å kaste lille godklumpen min i veggen :love:

Når jeg er sint tar jeg heller opp 7600 og ser på noen bilder av kjæresten min :)

 

Hehe.. :p

 

 

Angående han duden; leste annonsen hans på engelsk :p Mye bedre på originalspråket ;)

Lenke til kommentar
Jeg pleier å miste telefonen i veggen jeg  :whistle:

Miste telefonen i veggen? Ja, ja, nå har jeg hørt det og, haha.

 

Det er ikke ment for å være frekk eller nedlatende.

Å miste telefonen i veggen betyr å "uheldigvis" komme til å pælme telefonen i veggen :p

 

En venn av meg, sossete enebarn, kasta sin 3310 i veggen for å få ny når en i klassen fikk 3330 :dontgetit:

 

Dette er selvsagt noen år siden, da han til dags dato ville brukt langt mer avanserte metoder for å knerte telefonen sin :cool:

 

Btw, moren hans lot han få kjøpe sin egen nye mobil da han "mistet" sin gamle T610. Hans nåværende telefon er 3200 :p :!:

[OT]Det skulle vel ikke være Edvard du snakker om?[/OT]

 

Dette innlegget har ikke blitt redigert av CheGuevara, 22/07/2005 : 00:24

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...