Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Hva slags post er dette?

Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, og desto mer du følger med så vil du skjønne hva Siste Ordet egentlig er.

 

For de som vil se hvordan den første SO-threaden så ut så kan dere se den posten her

SO2 gikk desverre tapt etter et database-krash desverre :(

SO3 ble stengt etter en mildt sagt iherdig forsøk fra mange forumbrukere om å få post nr 10.000, og da ble posten stengt, og man fant ut at SO4 var bare liksågreit og bare opprette.

 

Et par ting som man kanskje bør si før man sparker av gårde den nye theaden er at:

* Spamming er IKKE, jeg gjentar IKKE lov og vil bli straffet.

* Retningslinjene og nettikette gjelder like mye i denne threaden som i alle andre plasser på forumet.

* Folk skriver slik de skriver, trenger ikke å rette på skrivefeil.

* Svar som kun inneholder smileys vil bli slettet uten videre varsel.

* Support SO er forsatt ikke lov. Det betyr at det ikke er lov til å poste linker til andre threads du trenge hjelp med på forumet. Det beytr at dere ikke skal spørre om ting som dere kan finne ut andre steder her på forumet. Dette er OT og det skal "holdes" ser og ikke være en stor support-thread.

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jaja. Ser ikke helt det store poenget, men. Kan jo satse på en ny og bedre æra. :shrug:

Vi satser på litt mer disiplin denne gangen. Hvis det er mangel på mods har jeg ikke annet å gjøre om dagen *hint hint*.

---

Siste Ordet - Phoenix of the Forum

Noen har sett på litt for mange eventyr filmer tror jeg.. :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...