Gå til innhold

TEST: Sniktitt på NEC 1770NX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ajajaj, lekkert! Kommer denne i en svart/grå utgave også, ikke bare hvit/sølv?

Denne skjermen hadde et klart designmessig hopp i forhold til 1760 ihvertfall, om ikke de altfor store forskjellene. Flott pre-test!

 

*NX 1760 til salgs* :p

hvis det var seriøst så er jeg intrisert i den NX 1760 :) er ikke så nøye på å ha det nyeste

Lenke til kommentar
Bra test, fin skjerm.

Men ser ingen god grunn til å bytte ut min 1760nx etter og ha lest denne testen. :)

Nei, eneste måtte ha vært pga. design. Noen andre forskjeller og da, men ingen revolusjon. Eller syns herr Dahle det mon tro?

 

 

chil, det er ikke tillatt med kjøp/salg her på forumet, så en så selvhøytidelig bruker som meg kunne ikke finne på å mene å selge noe her. Altså, det var ironi.

Lenke til kommentar

Dette ser spennende ut, men jeg er fortsatt litt forvirret over dette etterslep-problemet. Det er det det står og faller på for min del. :)

Så vidt jeg forstår er denne skjermen raskere enn den forrige (12ms mot 16ms).

I omtalen av den forrige kjenner jeg både de som mener det etterslep og de som mener det ikke er det. Nåvel, er det etterslep eller er det ikke? For å si det slik: Hvis man beveger musen så raskt man klarer frem og tilbake i UT2004, vil man se etterslep?

(Blir skeptisk når man snakker om trege FPS-spill i omtalen av etterslep... og enda mer spektisk når man sier det bare er "hardcore-gamere" som vil bry seg, eller at det bare er "de kresne" som vil bry seg - begge deler indikerer at det faktisk er et synlig etterslep... Mulig jeg er kresen (host) :blush: )

Endret av bureaucrator
Lenke til kommentar

vil NX 1760 falle i pris når denne vert lansert? i så tilfelle, er vel den kanskje eit betre alternativ.

 

hadde eigentleg tenkt å kjøpte NX 1760, men så bestemte eg meg for å vente på denne, men no veit eg eigentleg ikkje heilt kva eg skal kjøpe. enter vel opp med at eg sitter med den gode gamle crt skjermen min eit år til.

Lenke til kommentar
vil NX 1760 falle i pris når denne vert lansert? i så tilfelle, er vel den kanskje eit betre alternativ.

 

hadde eigentleg tenkt å kjøpte NX 1760, men så bestemte eg meg for å vente på denne, men no veit eg eigentleg ikkje heilt kva eg skal kjøpe. enter vel opp med at eg sitter med den gode gamle crt skjermen min eit år til.

1760 har falt i pris før den ble lansert, du kan sjekke prisguiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...