Gå til innhold

TEST: Samsung Galaxy S10e


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der ja. Tydeligvis det beste valget hvis man ikke vil ha en monsterstor telefon.

Sitat: "S10e er ikke perfekt. Du får Huaweis Mate 20 Pro til samme pris, og den er en bedre totalpakke med bedre kamerateknologi, fingeravtrykksleser i skjermen og tøff design. Men den er også en veldig annerledes og litt større totalpakke som kanskje ikke er telefonen alle skal ha."

Mate 20 Pro er jo en mye større telefon fysisk. En av fordelene med S10e er at den er mer kompakt.

Endret av hekomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere anbefaller iPhone. Holder 64 GB til litt over 70 apper i noen år?

 

Jeg har en snart 4 år gammel SE med 64Gb, med over 150 apper innstallert. Har en del Spotify offline-lister, da har jeg brukt 29,5 av 64Gb. Kan frigjøre ca 9 hvis jeg fjerner lite brukte apper. Telefonen er fortsatt rask, stabil og fin, og bra batteri! Så 64Gb er en perfekt størrelse for meg.

 

Var veldig skeptisk til Apple-produkter men måtte ha iPhone pga jobben, har hatt flere Android før denne. Men har vært superfornøyd med denne, og veldig hendig størrelse! Savner litt større skjerm og oppløsning nå, men vurderer en iPhone 7 eller 8, og den nye iPad Mini.

Lenke til kommentar

Ser man på spesifikasjonene, så ser det ut til at denne er like rask og har like bra kamera som de to dyrere modellene.

Hvorfor skal man da kjøpe de dyre versjonene?

Større skjerm med bedre oppløsning, fingeravtrykkleser i skjermen og større batteri.
Lenke til kommentar

 

Dere anbefaller iPhone. Holder 64 GB til litt over 70 apper i noen år?

Nei, men hvis ikke tek anbefaler iphone så kan de bare glemme å bli invitert til neste relifiøse lansering. Og det kan de jo ikke ta sjangsen på...

Totalbom fra deg (som vanlig)

 

iOS bruker totalt 27,8 GB på min telefon, derav 283 apper installert, har fremdeles 100,14 GB ledig av totalt 128 GB.

Lenke til kommentar

Hehe, du skjønner at tallet bare var for å illustrere et poeng? Det kommer jo helt ann på hvor stor appene er, ikke sant?

Joda, skjønner utmerket godt at World of Tanks appen som er på 2,93 GB er større enn Kart-appen til Apple og 1881 appen som er på rundt 15 MB...
Lenke til kommentar

Men spørsmålet er: forstod du det opprinnelige innlegget som jeg svarte på? Noe sier meg at du ikke forstod det...

Vi er nok flere som forsto hva det menes med om det er plass til 70 apper noen år, og som en annen skriver, så har han brukt en iPhone i fire år med 150 apper og har fremdeles plenty av plass med 64 GB.

Btw, som sammenligning mot Samsungen så er XR ett mer naturlig valg siden den også leveres med 128 GB, og den er rundt 2000,- billigere en XS med sine 64 GB.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Ser man på spesifikasjonene, så ser det ut til at denne er like rask og har like bra kamera som de to dyrere modellene.

 

Hvorfor skal man da kjøpe de dyre versjonene?

 

Det er noen der ute som aldri klarer å finne seg til rette med mindre de har størst...tja, la oss si telefon...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjipt at ein telefon på 5.8" er å rekne som liten. Den er større enn min S6 som eg synest er litt for stor. Skulke gjerne sett ein ned i 5", men det er kanskje ikkje der marknaden til Samsung er.

Husk at mobilen sin størrelse ikke defineres av skjerm størrelse, men fysiske mål. Lengde x bredde på rammen:

 

S10e - 142,2 x 69,9 mm

S6 - 143,4 x 70,5 mm

 

:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...