Gå til innhold

– Arbeidet med Cyberpunk 2077 er langt fra over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det håper jeg også. Ville vært veldig veldig bra for PC om det ble laget til et par nyere konsoller.

 

Hadde vært bra for PC om spillet var skalert ned til å kunne kjøres på sub-par masseprodusert hardware i konsoller?

 

Det er bra for salget kanskje. Og bra for konsollspillere. Det er jeg med på. Men ikke for PC, eller gamere som foretrekker PC. Om noe tilpasses til å kjøre på systemer med dårligere hardware, så er det de med nraftig hardware som sitter igjen med svarteper. Og den kraftigste hardwaren er alltid i PCer. Ikke at jeg er noen "PC-master-race" fan, men det er jo fakta. Så kan i diskutere opplevelse og optimalisering til vi blir blå. Men det er skjelden bra for opplevelsen på PC (grafikk/kontroller/menyer) om noe spill lages til også å kjøre på konsoller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vært bra for PC om spillet var skalert ned til å kunne kjøres på sub-par masseprodusert hardware i konsoller?

 

Det er bra for salget kanskje. Og bra for konsollspillere. Det er jeg med på. Men ikke for PC, eller gamere som foretrekker PC. Om noe tilpasses til å kjøre på systemer med dårligere hardware, så er det de med nraftig hardware som sitter igjen med svarteper. Og den kraftigste hardwaren er alltid i PCer. Ikke at jeg er noen "PC-master-race" fan, men det er jo fakta. Så kan i diskutere opplevelse og optimalisering til vi blir blå. Men det er skjelden bra for opplevelsen på PC (grafikk/kontroller/menyer) om noe spill lages til også å kjøre på konsoller.

At spillet kommer på konsoll er det ingen tvil om. Det jeg tror Espp mener, er at han håper det kommer til neste generasjon med konsoller, og ikke denne generasjonen, da denne generasjonen vil nerfe PC-versjonen ganske mye.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...