Gå til innhold

Hevder iPhonene bytter til USB-C


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Koster skjorta, leveres med skjorteknapp." er helt klart den mest klikkbare overskriften.

 

Red Hydrogen One har allerede floppet med VR og flere kamera, sågar også kan man dessverre si at de utbyttbare modulene til "ekstreme" brennvidder i mobiltelefonsammenheng ikke har båret plattformen. Usikker på om de i det hele tatt kom i salg, men andre kamera-kamera-telefoner har ikke revet skinnet av kaldgrøten i så måte heller.

Lenke til kommentar

Uten å ha sett hele mobile, var ihvertfall design valget å ha et slikt svært kamera utstikk på hjørne av mobilen meget stygt. En bedre løsning ville vært å heller laget den "flush" med resten av mobilen og gitt resten av mobilen de fordelene 0,5mm ekstra tykkelse hadde gitt.

 

Håper det ene kameraet er utrustet med ett "super vid vinkel" objektiv. Iphone har alt for lenge slitt med for smal vinkel. "om det bare var mulig å zoome litt lengre ut..."

 

Modig av Apple å bytte over til USB-C, ettersom lightning pluggen er så pass utbredt i Apple sitt økosystem. Tenk om Apple blir først med en mobil har både USB-C og Lightning kontakt !!!! (ok, not gonna happen..)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Skuffende hvis de går over til USB-C. Min S8 sliter med at USB kontakten er veldig humørsyk. Liker faktisk lightning bedre sånn sett.

Men prisene må ned hvis iPhone skal bli vurdert her i huset igjen. Sånn som det er nå finnes det knapt en toppmodell fra noen prdusent som koster under 5.000 kr og mer har jeg ikke lyst å bruke på telefon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Apple kopierer masse, mer enn de finner på selv. Bare at når folk som ikke kjenner til annet tenker over det så kopierer alle Apple, fordi de tror alltid Apple da var først. Det er ikke tilfellet. De fleste ganger slike folk tror andre kopierer Apple er det egentlig motsatt.

 

 

Ikke at jeg forstår hvorfor kopiering er så dårlig? Hvis noe funker bra, så rimelig at andre gjør det samme. Om et selskap har tatt alt som funker bra og laget en mobil basert på det for 70% av prislappen, hvorfor skal jeg ikke kjøpe den?

 

Hvis du hadde et tenkt selskap Pear, og de solgte akkurat det samme som Apple, bare til 70% av prisen, da ville jo de aller fleste kjøpt Pear. Det er ikke verdt å kjøpe Apple bare pga logoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...