Gå til innhold

Ny The Elder Scrolls Online-utvidelse tar spillere med til Elsweyr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ikke like gøy å utforske Elsweyr i et TES-spill i hovedserien nå når ESO kommer til å avsløre alt noen år før.

 

Tror ikke det har så veldig mye å si. Om vi skal til Elsweyr i TES etterhvert så blir det 1000 gang bedre enn ESO uansett.

 

Det neste TES ryktes jo sterkt å være satt til Hammerfell, og der kan man jo allerede dra i ESO.

Jeg bekymrer meg ikke :)

Lenke til kommentar

Blir ikke like gøy å utforske Elsweyr i et TES-spill i hovedserien nå når ESO kommer til å avsløre alt noen år før.

 

Spørs hvordan du ser det. ESO: Morrowind foregår 300 år før TES: Morrowind. En god del er det samme, men det er også betydelige forskjeller. For eksempel er noe av det første du ser byen Vivec under bygging. Alt de trenger å gjøre er å sette TES: Elsweyr til noen hundre år før eller etter ESO, så kan det bli svært annerledes. Vi kan jo for den saks skyld besøke Skyrim i ESO også, men det er et helt annet Skyrim enn TES: Skyrim. De har ikke engang drager der. :)

 

 Gleder meg til denne expansionen. Eneste jeg sliter med er å bestemme meg for om jeg skal lage en khajit nå og forberede meg på å dra "hjem", eller om jeg skal vente og lage en necromancer. Decisons, decisions... :p Men lagde en argonian nesten utelukkende for Murkmire DLCen, så blir nok katt på meg snart. :p

Lenke til kommentar

 

Blir ikke like gøy å utforske Elsweyr i et TES-spill i hovedserien nå når ESO kommer til å avsløre alt noen år før.

 

Spørs hvordan du ser det. ESO: Morrowind foregår 300 år før TES: Morrowind. En god del er det samme, men det er også betydelige forskjeller. For eksempel er noe av det første du ser byen Vivec under bygging. Alt de trenger å gjøre er å sette TES: Elsweyr til noen hundre år før eller etter ESO, så kan det bli svært annerledes. Vi kan jo for den saks skyld besøke Skyrim i ESO også, men det er et helt annet Skyrim enn TES: Skyrim. De har ikke engang drager der. :)

 

 Gleder meg til denne expansionen. Eneste jeg sliter med er å bestemme meg for om jeg skal lage en khajit nå og forberede meg på å dra "hjem", eller om jeg skal vente og lage en necromancer. Decisons, decisions... :p Men lagde en argonian nesten utelukkende for Murkmire DLCen, så blir nok katt på meg snart. :p

Hauger steder i ESO som har vært i tidligere spill.

Cyrodil og Morrowind spesielt. Anvil og Kvatch i dark brotherhood.

 

Nå for TES 6 kunnne det brukt dette siden det er 1000 frem i tiden litt som når du besøkte den øya med varulver igjen i Skyrim.

Lenke til kommentar

Hauger steder i ESO som har vært i tidligere spill.

Cyrodil og Morrowind spesielt. Anvil og Kvatch i dark brotherhood.

 

Nå for TES 6 kunnne det brukt dette siden det er 1000 frem i tiden litt som når du besøkte den øya med varulver igjen i Skyrim.

 

1.000 år frem i tid? Hvor har du det ifra? Sier ikke at det er feil, bare at jeg ikke har hørt noe som helst om TES6 annet enn at det kommer. Selv at det er i Hammerfell er vel bare spekulasjon, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...