Gå til innhold

Gjenopplev Borderlands 2-galskapen i virtuell virkelighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempe god nyhet! Håpet flere utviklere konverterer eksisterende spill til vr. Men jeg også har bare vr til pc, så krysser fingrene for det. Hvor i alle dager blir det av Resident Evil 7 VR til pc :(

Tviler på at den kommer, tror den forblir eksklusiv. Jeg har litt mer håp for Boarderlands siden de tross alt har tatt seg bryet med å integrere bevegelseskontrollere og at det er Gearbox og ikke et Sony eid studio. Resident EVil 7 var bare gamepad.

 

Begynner å bli en god del spill jeg veldig gjerne skulle hatt til VR på PC nå men som er eksklusive til PSVR :( Astrobot f.eks. men den er det nok null sjanse for at vi får se til PC.

Lenke til kommentar

Begynner å bli en god del spill jeg veldig gjerne skulle hatt til VR på PC nå men som er eksklusive til PSVR :( Astrobot f.eks. men den er det nok null sjanse for at vi får se til PC.

 

Siden Astrobot er utviklet av et internt Sony-studio, så er nok det tvilsomt. Og all den tid PSVR har solgt nesten 3 ganger så mye som alle de andre VR-headsettene til sammen, så er det ikke spesielt stor motivasjon for de andre utviklerne heller.

 

Det er jo også hovedgrunnen til at de fleste VR-spillene av litt kvalitet ser ut til å komme først og fremst på PSVR (med noen hederlige unntak selvfølgelig), mens på PC må man grave seg gjennom hauger av shovelware for å finne noe bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...