Gå til innhold

Her er roboten Posten vil bruke til å levere pakker og brev


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da voldsomt til negativitet. Bakkeklaring er vel minste problemet å fikse, og nettopp poenget med en prototyp. Og jobber som forsvinner har vel vært ett argument brukt i flere tiår, mens vår statsminister samtidig sier vi har så mye jobb ledig at folk må belage seg på lengre uker om alt skal gå unna.

 

Syns det er artig og i tråd med tiden. Etter prøving og feiling vil det nok funke supert ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det var da voldsomt til negativitet. Bakkeklaring er vel minste problemet å fikse, og nettopp poenget med en prototyp. Og jobber som forsvinner har vel vært ett argument brukt i flere tiår, mens vår statsminister samtidig sier vi har så mye jobb ledig at folk må belage seg på lengre uker om alt skal gå unna.

 

Syns det er artig og i tråd med tiden. Etter prøving og feiling vil det nok funke supert

 

Ikke begynn med bortforklaringer. Mangelen av bakkeklaring forteller mye om de som laget "prototypen" som du kaller det for.

 

Du kan ikke bare ta en innendørs gulvrobot og forvente at den skal fungere like godt utendørs.

 

 

td14b6cf.300x169.jpg

 

Hadde "jeg vært" samferdselsministeren i det øyeblikket, så hadde jeg sagt "Men, hva med bakkeklaringen?"

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så posten forventer nå at jeg skal gå ut på kvelden når det passer dem, og ikke bare sjekke postkassa når det passer meg?

 

Nå ligger posten fint i postkassa når jeg kommer hjem ifra jobb, her så må jeg starte å jakte etter en robot på kveldstid. Blir jo ikke mer kundevennlig da.

 

For oss som ikke mottar reklame i postkassa, så er det uansett veldig lite post som kommer, så har ikke savnet at de sluttet å levere på lørdager. Og merker nok heller ikke noe om de trapper ned til 2-3 dager i uken heller, eller i verste fall 1.

 

Pakker blir uansett hentet på postkontoret.

Lenke til kommentar

Er folk her virkelig så fantasiløse at de ikke klarer å se for seg en løsning på de potensielle problemene de tar opp her? Nei det er bra verden ikke bare består av slike folk for da hadde vi fortsatt sittet i huler. 

Hvis folk fortsatt vil ha håndleverte brev og små pakker til sin egen private postkasse slik at de ikke trenger å lære seg noe nytt så er det helt greit, men da får de betale ekstra for det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

utrolig nedgradering av service. Så nå må du sitte å vente på en robot for å få posten din.

 

Hvis du ikke er hjemme eller driver med noe annet så må du vente til neste dag? hvis du er bortreist noen dager/uker/måneder hva skjer da?

Jeg får nær sagt aldri post i postkassen min lengre og regner med jeg ikke er alene om det. Vil faktisk se på det som en fordel at jeg kan få varsel på en app om at det er kommet et brev til meg, i stedet for å måtte sjekke den tomme postkassen daglig. Ser også ut til at denne roboten kan levere hjem langt større pakker enn det som er plass til i postkassen som da vil kunne spare meg for turer til postkontoret. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...