Gå til innhold

Her er roboten Posten vil bruke til å levere pakker og brev


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da voldsomt til negativitet. Bakkeklaring er vel minste problemet å fikse, og nettopp poenget med en prototyp. Og jobber som forsvinner har vel vært ett argument brukt i flere tiår, mens vår statsminister samtidig sier vi har så mye jobb ledig at folk må belage seg på lengre uker om alt skal gå unna.

 

Syns det er artig og i tråd med tiden. Etter prøving og feiling vil det nok funke supert ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det var da voldsomt til negativitet. Bakkeklaring er vel minste problemet å fikse, og nettopp poenget med en prototyp. Og jobber som forsvinner har vel vært ett argument brukt i flere tiår, mens vår statsminister samtidig sier vi har så mye jobb ledig at folk må belage seg på lengre uker om alt skal gå unna.

 

Syns det er artig og i tråd med tiden. Etter prøving og feiling vil det nok funke supert

 

Ikke begynn med bortforklaringer. Mangelen av bakkeklaring forteller mye om de som laget "prototypen" som du kaller det for.

 

Du kan ikke bare ta en innendørs gulvrobot og forvente at den skal fungere like godt utendørs.

 

 

td14b6cf.300x169.jpg

 

Hadde "jeg vært" samferdselsministeren i det øyeblikket, så hadde jeg sagt "Men, hva med bakkeklaringen?"

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så posten forventer nå at jeg skal gå ut på kvelden når det passer dem, og ikke bare sjekke postkassa når det passer meg?

 

Nå ligger posten fint i postkassa når jeg kommer hjem ifra jobb, her så må jeg starte å jakte etter en robot på kveldstid. Blir jo ikke mer kundevennlig da.

 

For oss som ikke mottar reklame i postkassa, så er det uansett veldig lite post som kommer, så har ikke savnet at de sluttet å levere på lørdager. Og merker nok heller ikke noe om de trapper ned til 2-3 dager i uken heller, eller i verste fall 1.

 

Pakker blir uansett hentet på postkontoret.

Lenke til kommentar