Gå til innhold

Mandag er det Apple-lansering. Tirsdag slippes en helt kantløs Android-mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende hvis de klarer å lage en bra løsning for en heldekkende skjerm uten "leppa" som finnes på mange av de nye mobilene nå. Dette blir kanskje den fineste mobilen på markedet? "Leppa" ser forferdelig ut så det hadde vært bedre hvis skjermen var litt mindre og ikke strukket helt opp forbi kamera og sensorer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Lenovo har helt håpløse rutiner for oppdatering av ANdroid. Har hatt 2 nettbrett fra Lenovo og ingen av dem har fått en eneste oppdatering siden jeg kjøpte dem. Det første ble på 4.4, og det andre som er tre generasjoner nyere sitter med Android 5. Null oppdateringer i sikte.

 

Regner med at de kjører samme løpet på mobiler. Det og at mobilene deres er svake på hardware gjør at dette blir et stort "styr unna" for meg. Så kan de ha sine rammeløse skjermer så mye de vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Leppe og ikke leppe wtf er det så viktig? Mange som er så pirkete. En telefon skal prestere feilfritt og være lynrask, ha bra kamera og mye minne. Leppe eller ikke leppe who cares det er ikke noe som definerer hvor god en telefon er.

Det definerer ikke hvor god en telefon er, men hvor stygt det ser ut med leppe
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Helt utrolig tek. Det er en person i hver artikkel om notchen som påpeker at Apple ikke var først.

 

Og dere klarer likevel å prestere å mene at folk følger i Apples fotspor. Ingenting ved Apples iPhone X design er originalt. Alt var allerede gjort før. iPhone X er kanskje modellen som selger mest i verden, men det betyr ikke at den var først med ting bare fordi den selger mye mer enn andre mobiler.

 

Og ja hvorfor tror dere Lenovo legger den dagen etter Apple lansering? Slik at nettsider som dere kommer til å skrive om det. Fordi dere har liten sannsynlighet for å skrive om Lenovo, men om det handler om Apple så er det artikkel med en gang.

 

Så da er jo mindre selskap nødt til å legge lanseringer tett opp mot store selskap slik at all slags mainstream tek nettsider skal skrive om produktet deres. Kanskje om dere ikke sammenlignet alt med Apple, så kunne de lansert for seg selv når de ville.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Lenovo har helt håpløse rutiner for oppdatering av ANdroid. Har hatt 2 nettbrett fra Lenovo og ingen av dem har fått en eneste oppdatering siden jeg kjøpte dem. Det første ble på 4.4, og det andre som er tre generasjoner nyere sitter med Android 5. Null oppdateringer i sikte.

 

Regner med at de kjører samme løpet på mobiler. Det og at mobilene deres er svake på hardware gjør at dette blir et stort "styr unna" for meg. Så kan de ha sine rammeløse skjermer så mye de vil.

 

Ikke sant. Alle taper på nettbrett. Elendig business. Derfor ser du ingen Android nettbrett som er gode i dag. Alle har gamle deler ol. Fordi ingen har lyst å bruke tid å penger på produkter de uansett bare taper penger på. Så alt som selges nå er enten billige eller overprisede nettbrett. Apple er eneste med gode. Til bra pris for mange av de og.

 

Så nei erfaring på nettbrett != mobil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt utrolig tek. Det er en person i hver artikkel om notchen som påpeker at Apple ikke var først.

 

Og dere klarer likevel å prestere å mene at folk følger i Apples fotspor. Ingenting ved Apples iPhone X design er originalt. Alt var allerede gjort før. iPhone X er kanskje modellen som selger mest i verden, men det betyr ikke at den var først med ting bare fordi den selger mye mer enn andre mobiler.

 

Og ja hvorfor tror dere Lenovo legger den dagen etter Apple lansering? Slik at nettsider som dere kommer til å skrive om det. Fordi dere har liten sannsynlighet for å skrive om Lenovo, men om det handler om Apple så er det artikkel med en gang.

 

Så da er jo mindre selskap nødt til å legge lanseringer tett opp mot store selskap slik at all slags mainstream tek nettsider skal skrive om produktet deres. Kanskje om dere ikke sammenlignet alt med Apple, så kunne de lansert for seg selv når de ville.

 

Problemet når sider som dette lever av klikk fremfor å skrive om fag. Alle artikler er vinkler inn mot Apple eller Tesla på ett eller annet vis. Og jeg leser heller om Tesla.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet når sider som dette lever av klikk fremfor å skrive om fag. Alle artikler er vinkler inn mot Apple eller Tesla på ett eller annet vis. Og jeg leser heller om Tesla.

Men artikkelen er jo nærmest vinklet slik at her kommer Lenovo med sin iPhone X "kopi" rett etter Apples lanseringsdag. Og at de prøver å etterligne og ta fra Apple. Men for Lenovo sin del er det jo slikt de må gjøre når alle skriver stort sett om de store kjente merkene og ikke bryr seg noe videre om andre. Heller lage en rask clickbait om Apple enn en skikkelig sak om en Lenovo tlf liksom. Men så tar altså tek og nærmest kritiserer dem for det i tillegg?

 

Det som skal til for at Lenovo legger det til en helt vanlig dag er at det ikke står Apple i nyhetssaker når de kommer med ny mobil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøper ikke Lenovo igjen etter at bærbaren min med innebygd spionvare som selv en OS-reinstallasjon ikke fjernet. Da jeg brakte det opp med Komplett avfeide de det hele og nå handler jeg heller på Dustin. Selv om Lenovo lager gode produkter så vil jeg ikke gi de pengene mine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Lenovo har helt håpløse rutiner for oppdatering av ANdroid. Har hatt 2 nettbrett fra Lenovo og ingen av dem har fått en eneste oppdatering siden jeg kjøpte dem. Det første ble på 4.4, og det andre som er tre generasjoner nyere sitter med Android 5. Null oppdateringer i sikte.

 

Regner med at de kjører samme løpet på mobiler. Det og at mobilene deres er svake på hardware gjør at dette blir et stort "styr unna" for meg. Så kan de ha sine rammeløse skjermer så mye de vil.

 

Ikke sant. Alle taper på nettbrett. Elendig business. Derfor ser du ingen Android nettbrett som er gode i dag. Alle har gamle deler ol. Fordi ingen har lyst å bruke tid å penger på produkter de uansett bare taper penger på. Så alt som selges nå er enten billige eller overprisede nettbrett. Apple er eneste med gode. Til bra pris for mange av de og.

 

Så nei erfaring på nettbrett != mobil.

Jeg har hatt mange telefoner gjennom årene.. å aldri har det plaget meg at dem ikke har blitt oppgradert!

 

Det eneste som plaget meg var galaxy S4 som fikk oppgraderingen men ikke klarte av å installere dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg har hatt mange telefoner gjennom årene.. å aldri har det plaget meg at dem ikke har blitt oppgradert!

 

Det eneste som plaget meg var galaxy S4 som fikk oppgraderingen men ikke klarte av å installere dem.

 

OK, det har kanskje ikke plaget deg, men det har plaget meg og mange andre. Når apper ikke kan installeres fordi du har en for gammel versjon av Android, da blir telefonen slitsom å bruke. Og når telefonen i tillegg er bare et år gammel, da viser produsenten mer eller mindre fingeren til kundene som har betalt tusenvis av kroner.

Lenke til kommentar

Lenovo har helt håpløse rutiner for oppdatering av ANdroid. Har hatt 2 nettbrett fra Lenovo og ingen av dem har fått en eneste oppdatering siden jeg kjøpte dem. Det første ble på 4.4, og det andre som er tre generasjoner nyere sitter med Android 5. Null oppdateringer i sikte.

 

Regner med at de kjører samme løpet på mobiler. Det og at mobilene deres er svake på hardware gjør at dette blir et stort "styr unna" for meg. Så kan de ha sine rammeløse skjermer så mye de vil.

Du kjøpte et nettbrett med Intel-prosessor. Dårlig produkt som forøvrig koster deretter.

 

Det andre skal ha LineageOS 14-støtte.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Forstår heller ikke greia med at skjerm må dekke 100% av fronten på telefon....

 

Status LED klarer jeg meg nesten ikke uten.

Altså liten LED lampe som diskré med ulike farger varsler om hendelser. (Dere som er ukjent med dette, gul for Snap, blå for melding, lilla for mail, blinkende blå for tapt anrop osv.).

Håper Lenovo har vært smarte og tatt det med.

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Du kjøpte et nettbrett med Intel-prosessor. Dårlig produkt som forøvrig koster deretter.

 

Det andre skal ha LineageOS 14-støtte.

 

Ingen av de to har Intelprossessor, så jeg vet ikke helt hva du prater om. Qualcomm snapdragon i det første og Arm Cortex i det andre.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...