Gå til innhold

GOG har gjenopplivet Star Wars Episode 1: Racer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette spillet ble spilt til blods på N64, bokstavelig talt. Den forferdelige stikka gnaget seg inn igjennom huden på tommelen min til jeg blødde. Da var det bare å hive på plaster og modde stikka litt før man spilte videre :p

Ett ukjent antall usunne timer i denne tittelen her ja.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette spillet ble spilt til blods på N64, bokstavelig talt. Den forferdelige stikka gnaget seg inn igjennom huden på tommelen min til jeg blødde. Da var det bare å hive på plaster og modde stikka litt før man spilte videre :p

Ett ukjent antall usunne timer i denne tittelen her ja.

Se Jack Thompson hadde rett, spill er farlig. Bare flaks du ikke fikk koldbrann i fingeren og mista hele armen.
Lenke til kommentar

 

Ville ikke kalt en av de filmene som dro inn mest cash i 1999 - for en flopp?

Spørs vel litt på hvordan man ser på det. Som star wars film var den ræv, men med Star wars i navnet så var den vel ganske lettsolgt til et publikum som hadde ventet ganske lenge på neste film i serien.

 

 

Var filmen ræv??

 

Har ikke fått med meg det, selv liker jeg filmen veldig godt.

 

Så jeg synes det blir feil å kalle en veldig bra film som drar inn cash så det holder for en"flopp". 

Lenke til kommentar

 

 

Ville ikke kalt en av de filmene som dro inn mest cash i 1999 - for en flopp?

Spørs vel litt på hvordan man ser på det. Som star wars film var den ræv, men med Star wars i navnet så var den vel ganske lettsolgt til et publikum som hadde ventet ganske lenge på neste film i serien.

 

 

Var filmen ræv??

 

Har ikke fått med meg det, selv liker jeg filmen veldig godt.

 

Så jeg synes det blir feil å kalle en veldig bra film som drar inn cash så det holder for en"flopp". 

Har du ikke fått med deg all kritikken som har vært rettet mot episode 1?

 

Med all respekt å melde, hvor ligger steinen som du bor under? ?

Lenke til kommentar

 

 

 

Ville ikke kalt en av de filmene som dro inn mest cash i 1999 - for en flopp?

Spørs vel litt på hvordan man ser på det. Som star wars film var den ræv, men med Star wars i navnet så var den vel ganske lettsolgt til et publikum som hadde ventet ganske lenge på neste film i serien.

 

 

Var filmen ræv??

 

Har ikke fått med meg det, selv liker jeg filmen veldig godt.

 

Så jeg synes det blir feil å kalle en veldig bra film som drar inn cash så det holder for en"flopp". 

Har du ikke fått med deg all kritikken som har vært rettet mot episode 1?

 

Med all respekt å melde, hvor ligger steinen som du bor under?

 

 

Filmen ble faktisk ganske bra mottatt når den kom:

 

https://www.vg.no/rampelys/film/i/kaJVnj/galaktisk-moro

 

Liker godt filmen selv, har ingenting i mot figuren Mala viser  :green:

 

At en del i ettertid skriker høyt om hvor ræva den er - bryr jeg meg lite om. Det er mange som liker filmen.

 

Men anmeldelser i aviser og hva folk synes betyr egentlig ikke så mye, den første star Wars filmen ble ganske slaktet i flere aviser. Selv så jeg den flere ganger på rad på kino på 70 tallet - noe jeg kun har gjort noen få ganger.

 

Men det irriterer meg litt å omtale en film som tjener inn masse spenn og er godt likt av mange som en "flopp".

Lenke til kommentar

Jeg orka så vidt å se ferdig filmen. Elsket episode 4-6, og hadde like store forventninger til1-3 men ble så sykt skuffa. Kjedelig story, kjedelig hovedpersoner og føltes ikke som en del av samme universet som de 3 første filmene.

 

Vil faktisk si de skuffa meg like mye som oppfølgerne til Starship troopers. Første filmen var kanon, alt etterpå var bare så elendig at en måtte se eneren om igjen for å sjekke at en ikke bare hadde dårligere filmsmak før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...