Gå til innhold

SNIKTITT: Microsoft Surface Book 2 15-tommer Det nærmeste vi kommer den ultimate laptopen akkurat nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både ja og nei. Det spørs jo om en foretrekker Mac OS eller Windows. Men at det er blant det gjeveste på Windows-fronten, er vel ikke så mye å diskutere. Utenom til gaming.

 

mac OS? Du mener nok Linux eller Windows.

 

Apple er for sånne som ikke er så veldig intressert i datamaskiner men gjerne betaler for at det ska se flott ut.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

mac OS? Du mener nok Linux eller Windows.

 

Apple er for sånne som ikke er så veldig intressert i datamaskiner men gjerne betaler for at det ska se flott ut.

LOL. Typisk stereotyping og tro at macOS-brukere kun kjøper maskiner for utseendet. Jeg bruker Linux selv på min stasjonære hjemme, mens jeg bruker macOS på laptop. Du får ikke noe bedre OS enn disse to. Wintendo kan man installere i dualboot om man vil spille kabal.
Lenke til kommentar

 

Jeg skulle ønske denne kom med kickstand og valgfritt SFP aktig tastatur i tillegg til dette.

 

Kunne tenkt meg stabilitet når jeg tegner.

Du vet du kan ta av skjermen og snu den og sette den tilbake på tastaturet? Bedre stabilitet får du ikke

 

Jeg vet det, men jeg kunne tenkt meg en kickstand i tillegg. Om skjermen snus så er hengslene fremdeles slik at maskinen kan legges helt sammen, men med skjermen på utsiden. Nå vet jeg ikke nøyaktig hvor mye som skal til på denne, men om jeg legger vekt på skjermen så vil den til slutt "klappe helt sammen", i motsetning til Surface Pro som stopper på 165 grader (var vel noen grader mer på den nye).

Lenke til kommentar

 

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg skal velge en Surface, når HP og Lenovo (og mulig flere), leverer omtrent samme laptoper (2-i-1) til en (langt) lavere pris, men like gode specs?

 

Surface er ikke bare specs. Og gjerne link til de maskinene som er i nærheten av denne maskinen

Kanskje denne: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/LE81C3007PMX/lenovo-yoga-720-2-i-1-pc-13-3-platinasolv?scid=Pricecomparison2988

Lenke til kommentar

 

 

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg skal velge en Surface, når HP og Lenovo (og mulig flere), leverer omtrent samme laptoper (2-i-1) til en (langt) lavere pris, men like gode specs?

 

Surface er ikke bare specs. Og gjerne link til de maskinene som er i nærheten av denne maskinen

Kanskje denne: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/LE81C3007PMX/lenovo-yoga-720-2-i-1-pc-13-3-platinasolv?scid=Pricecomparison2988

Mye lavere oppløsning på skjermen, har ikke hardware TPM og 1050 er jo en del dårligere enn 1060....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...