Gå til innhold

SNIKTITT: Microsoft Surface Book 2 15-tommer Det nærmeste vi kommer den ultimate laptopen akkurat nå?


Anbefalte innlegg

 

 

 

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg skal velge en Surface, når HP og Lenovo (og mulig flere), leverer omtrent samme laptoper (2-i-1) til en (langt) lavere pris, men like gode specs?

 

Surface er ikke bare specs. Og gjerne link til de maskinene som er i nærheten av denne maskinen

Kanskje denne: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/LE81C3007PMX/lenovo-yoga-720-2-i-1-pc-13-3-platinasolv?scid=Pricecomparison2988

Mye lavere oppløsning på skjermen, har ikke hardware TPM og 1050 er jo en del dårligere enn 1060....

OK, takk for svar. Tror jeg går for en Lenovo til rundt 15. Holder i massevis til Illustrator og Photoshop, som er mitt bruk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Både ja og nei. Det spørs jo om en foretrekker Mac OS eller Windows. Men at det er blant det gjeveste på Windows-fronten, er vel ikke så mye å diskutere. Utenom til gaming.

mac OS? Du mener nok Linux eller Windows.

 

Apple er for sånne som ikke er så veldig intressert i datamaskiner men gjerne betaler for at det ska se flott ut.

 

Har hatt blant Europas største komponent-byggetråder for Windows PCer i snart 10 år jeg da, men er tydeligvis ikke interessert i PC fordi jeg har MacBook Pro 15R i tillegg. Som jeg forøvrig foretrekker å bruke i 90% av tiden min foran skjerm. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...