Gå til innhold

The Witcher-serien er 10 år, og CD Projekt RED feirer det med en koselig video


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Witcher 3 er legendarisk og beste spillet jeg har spilt punktum finale. Tror jeg hadde rundt 100 timer i hovedspillet og er nå på første av de 2 dlc'ene og de er større sammenlangt enn Witcher 2. Det er ubegripelig med mye innhold i de spillene her og det kan ikke sammenlignes med noe annet. Selv sidequests er av veldig høy kaliber med egen story bak. Ikke noe "Drep 10x sauer" eller "Drep 10 sjøkrabber". 

Gleder meg og er utrolig spent på hvordan Cyberpunk blir. 

 

I starten var jeg mer negativ mot spillet, men når jeg virkelig satt meg inn i combat systemet og alt man kunne gjør så ble jeg helt frelst. Skulle jeg nevnt ett spill hver eneste person MÅ fullføre i sin livstid så er det Witcher 3.

Endret av Avean
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Huff. Kjøpte nettopp Withcer 3: The Wild Hunt på salg på PSN. Jeg vet utmerket godt at jeg ikke har tid til et slikt spill, men jeg gav til slutt etter for presset.

 

Jeg merker at jeg ikke har spilt de to to første spillene. Mye historie jeg ikke kjenner. Hjelper det å lese bøkene og bør man slutte etter bok to om man ønsker å spille spillet?

 

Bøkene har ingenting direkte med spillene å gjøre, så det er bare å lese hele serien om du vil det (syns bøkene er veldig bra, så anbefaler dem). Storyen i spillene foregår etter at den orginale serien er avsluttet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Huff. Kjøpte nettopp Withcer 3: The Wild Hunt på salg på PSN. Jeg vet utmerket godt at jeg ikke har tid til et slikt spill, men jeg gav til slutt etter for presset.

 

Jeg merker at jeg ikke har spilt de to to første spillene. Mye historie jeg ikke kjenner. Hjelper det å lese bøkene og bør man slutte etter bok to om man ønsker å spille spillet?

 

Du vil nok oppleve storyen annerledes hvis du leser bøkene, men Witcher 3 er designet for å være vennlig for nye spillere.

Lenke til kommentar

Koselig snutt :)

 

Wild Hunt var helt utrolig bra! Har til gode å nye DLC'en, som visstnok har ry på seg å være enda bedre..så har vel bare gode ting å se frem til :)

 

De er helt drøyt bra! Blood and Wine likte jeg spesielt godt. Det er helt sykt, men DLC'en til The Witcher 3 har mer å by på enn de fleste AAA titler har til vanlig.

 

Tusen takk for et helt fantastisk spill CDPR!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...