Gå til innhold

Stor No Man's Sky-oppdatering er ute nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på hvor utrolig få som spiller dette, og avsløringen at Hello Games løy om hva slags spill det var er det ikke vits å gi det spalteplass.

Jeg ville ikke lagt så mye inn i aktive spillere via Steamcharts. For om du sjekker langt større bedre spill så er det rimelig miserabelt over hele linja. Skjønner fortsatt ikke hvorfor endel utviklere/utgivere gidder å bry seg om PC. Og jeg er en PC spiller...

 

Men hvorfor endel "gamere" skal være som langsure kvinnfolk har jeg aldri skjønt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Med tanke på hvor utrolig få som spiller dette, og avsløringen at Hello Games løy om hva slags spill det var er det ikke vits å gi det spalteplass.

Jeg ville ikke lagt så mye inn i aktive spillere via Steamcharts. For om du sjekker langt større bedre spill så er det rimelig miserabelt over hele linja. Skjønner fortsatt ikke hvorfor endel utviklere/utgivere gidder å bry seg om PC. Og jeg er en PC spiller...

 

Men hvorfor endel "gamere" skal være som langsure kvinnfolk har jeg aldri skjønt.

Pepperidge farm remembers :)

 

Jeg synes fremgangsmåten deres er kritikkverdig, det å si at det er et multiplayerspill dager før release er uærlig. Kanskje derfor de mistet 95% av spillerne sine over svært kort tid og ble tidenes mest refunderte spill.

 

Langsure kvinnfolk er omtrent like slitsomt som langsure mannfolk.

Endret av Mammakamelen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hva andre synes er meg revnende likegyldig. :)

 

Det prinsippet fungerer heldigvis begge veier.

 

 

Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kunne tro dette var et multiplayer spill når det aldri ble vist noe slikt gameplay.. men det er nå så.

 

Jeg eier spillet fortsatt og setter stor pris på oppdateringer, så det er helt greit at spillpressen skriver om det.

 

Å klikke på artikkler som klart og tydelig har "No mans Sky" i tittelen er helt frivillig sist jeg sjekket. Så hvis man vil se mindre skriverier om det så må man ha styrke nok til å la være å klikke og kommentere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Med tanke på hvor utrolig få som spiller dette, og avsløringen at Hello Games løy om hva slags spill det var er det ikke vits å gi det spalteplass.

Jeg ville ikke lagt så mye inn i aktive spillere via Steamcharts. For om du sjekker langt større bedre spill så er det rimelig miserabelt over hele linja. Skjønner fortsatt ikke hvorfor endel utviklere/utgivere gidder å bry seg om PC. Og jeg er en PC spiller...

 

Men hvorfor endel "gamere" skal være som langsure kvinnfolk har jeg aldri skjønt.

 

 

Langsure kvinnfolk? Hva er det du prøver å si her? Er det greit at en selskap holder på slik som helo games gjorde/gjør? Alt av bilder/video som var på steam var fake og ikke fra spillet og slik var det i LANG tid. Vet ikke om det er enda men skulle ikke forundre meg.

 

Jeg kommer hvertfall ALDRI til å kjøpe noe mer fra Hello games.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hva andre synes er meg revnende likegyldig. :)

Det prinsippet fungerer heldigvis begge veier.

 

 

Jeg kan ikke skjønne hvordan noen kunne tro dette var et multiplayer spill når det aldri ble vist noe slikt gameplay.. men det er nå så.

 

Jeg eier spillet fortsatt og setter stor pris på oppdateringer, så det er helt greit at spillpressen skriver om det.

 

Å klikke på artikkler som klart og tydelig har "No mans Sky" i tittelen er helt frivillig sist jeg sjekket. Så hvis man vil se mindre skriverier om det så må man ha styrke nok til å la være å klikke og kommentere.

Personlig så valgte jeg å tro at det var multiplayer da hovedpersonen sa det flere ganger. Jeg er på ingen måte sur, men en slik salgsteknikk er skikkelig kjedelig.

 

For hvor fett hadde det ikke vært om man måtte lete rundt i verdensrommet etter spillere, i en verden så stor og inholdsrik at sjansen var dritlav for å finne noen?

 

Den idéen er sørenmeg genial, og det tror jeg Murray visste. Jeg forstår veldig godt at folk trodde på det, da det er en utrolig dårlig idé å lyve om. For da får det konsekvenser, noe det fikk.

 

At folk koser seg med spillet er kult, men slikt burde unngås. Det er ikke snakk om den (nå) vanlige ubisoft downgraden, de sa og solgte et produkt de ikke hadde og ikke hadde planer om heller.

Lenke til kommentar

 

Langsure kvinnfolk? Hva er det du prøver å si her? Er det greit at en selskap holder på slik som helo games gjorde/gjør? Alt av bilder/video som var på steam var fake og ikke fra spillet og slik var det i LANG tid. Vet ikke om det er enda men skulle ikke forundre meg.

 

Jeg kommer hvertfall ALDRI til å kjøpe noe mer fra Hello games.

 

 

Nei det er langt ifra greit. Men nå er det ikke bare Hello Games sin skyld da media og spillere selv har hypet det opp i skyene (no pun intended) og har trodd at ditt og datt ville være mulig. Men uansett skyld så faller det meste på Hello Games som dreit seg skikkelig ut.

 

Når jeg drar inn langsure kvinnfolk så mener jeg nettop det. Hva er det med en gruppe gamere som er så langsure å bitre? Først var det alt EA publiserte (fleste luringene skjønner ikke forskjellen på å være en utvikler og en utgiver). Så var det alt Ubisoft lager. Og nå er det da Hello Games.

 

Både EA og Ubisoft fortjente til tider pepper. Men det er blitt en sport å hate disse. Dem kan levere bra spill og det blir bare glatt ignorert av disse folkene fordi dem gjorde ditt og datt en gang. Akkurat som langsure kvinnfolk så gir ikke disse folka slipp... Hello Games prøver nå å få orden på spillet og det begynner faktisk å se ganske så lovende ut. Et par patches som dette til så kanskje dem begynner å nærme seg hva dem ville at spillet skulle være...og hva spillere fantaserte om.

 

Ingen liker grinete kvinnfolk? 

Endret av LarZen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Her var det jammen meg mange som var furtne fordi de gjorde et dårlig kjøp etter ikke å ha gjort nok research på forhånd. På tide å komme seg videre kanskje?
Det er bra de oppdaterer spillet slik at det blir bedre, gleder meg til å fortsette etter en lengre pause.

Endret av Dellers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

snip snap

Om en spør meg er det å være for overli positiv et større problem enn å være for negativ mot utviklere. Gjør de noe bra så ros dem og støtt dem (CD Projekt er en liten stjerne i denne sammenhengen), gjør de noe shitty så bør en si fra om det. EA har skjerpet seg noe voldsomt de siste årene, uten all kritikken de fikk mot seg hadde nok dette ikke skjedd, det samme kan sies for ubisoft, spesielt for PC spillere sin del. Om spillutviklere og utgivere skal lære av sine feil må det ha betydelige konsekvenser for dem slik de ikke bare fortsetter som før. Om en blir sint og bare reagerer på det en liten stund for så å glemme det til de gjør det igjen så taper de ikke noe på det og vil sådan heller ikke lære, så at folk er litt langsinte er kanskje ikke så fryktelig ille likevel.

 

Når det kommer til det Hello Games drev med var det jo direkte løgn 90% av tiden de snakket om spillet sitt, de sa at multiplayeren var til stede selv etter spillet var utgitt når den helt klart å tydlig ikke var det, etter denne gigantiske fiaskoen gikk både hovedpersonen og hele selskapet under jorden i månedsvis uten å gi lyd fra seg eller beklaget noe, så her var det ene og alene utvikleren sin feil, det kan en ikke skubbe under noen stol. De fortjener pepper, det faktum at hele gjengen tjente seg søkkrike på rent lurerier gjør ikke saken betydelig bedre, men det ser jo ut som de prøver å rette på feilene sine til en viss grad nå, og det skal de ha skryt for igjen. Men hadde det ikke vært for denne gigantiske backlashen de nå omsider har fått er det nok høyst mulig at vi ikke hadde fått sett noe av dette. Uansett mener jeg at det hele burde hatt større konsekvenser for Hello Games om så bare for å bruke dem som et eksempel for resten av industrien å gjøre klart å tydelig at denne typen oppførsel ikke er ok.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...