Gå til innhold

Stor No Man's Sky-oppdatering er ute nå


Anbefalte innlegg

Kanskje jeg er en av de få men jeg likte NMS allerede fra starten, jeg synes det var både behagelig og tilfredstillende atmosfære i spillet. Jeg koste meg med å samle ressurser og spillet ga meg ca 20-30 timer med spillglede før jeg ble lei og la det bort.

 

Nå som det er kommet to store patcher så trur jeg sannelig jeg skal finne det fram igjen, det ser jo ut som spillet har fått innhold nok til at jeg kan kose meg 20-30 timer til.

Men det jeg savner aller mest i spillet ser det ikke ut til at de har ordnet. Jeg skulle gjerne hatt et godt kartsystem i spillet hvor jeg kunne få opp et kart over planeten jeg er på hvor bygninger ble markert etter hvert som jeg fant de. Det hadde vært så mye enklere å holde oversikten på hvor man har vært tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det jammen meg mange som var furtne fordi de gjorde et dårlig kjøp etter ikke å ha gjort nok research på forhånd. På tide å komme seg videre kanskje?

Det er bra de oppdaterer spillet slik at det blir bedre, gleder meg til å fortsette etter en lengre pause.

De lovet ganske mye, men leverte et early access spill til en verdi av maks 300kr.

Lenke til kommentar

 

snip snap

snute

 

 

En skal helt klart gi ros når ros fortjenes og ris når ikke. Problemet er at en gruppe individer blåser lang vei om det skjer noe positivt. Skaden er gjort og en skal aldri tilgi og ved enhver anledning så skal en hoppe på "the hate train...for the lols". 

 

Og søkkrike er nok ikke gjengen i Hello Games da både PlayStation og Steam åpnet for refundering. Nå som patchen kom ut så har aktive spillere gått opp litt på PC. Med en peak på 3913 spillere. Top peak er på 212.321 spillere.....så enten har mange gitt opp. Eller så er det nok mange som ikke eier spillet lengere pga refund.

 

Jeg kan forstå skepsisen til Hello Games. Men mye av min irritasjon går på et større bilde en kun Hello Games. Det er en ukultur med denne hobbyen med negative grinete folk som har ingen anelse hvor bra ting egentlig er idag. Høres vel ut som en gammel gubbe nå men spill som hobby idag er rimelig fantastisk. Det største problemet og det mest negative med hele hobbyen er spillerne dem selv.

 

Men nå er det jeg som blir negativ her.... :p Folk får gjøre hva pokker dem vil. Men på dager jeg gidder så kaster jeg bokstaver tilbake.  

Lenke til kommentar

 

 

Langsure kvinnfolk? Hva er det du prøver å si her? Er det greit at en selskap holder på slik som helo games gjorde/gjør? Alt av bilder/video som var på steam var fake og ikke fra spillet og slik var det i LANG tid. Vet ikke om det er enda men skulle ikke forundre meg.

 

Jeg kommer hvertfall ALDRI til å kjøpe noe mer fra Hello games.

 

 

Nei det er langt ifra greit. Men nå er det ikke bare Hello Games sin skyld da media og spillere selv har hypet det opp i skyene (no pun intended) og har trodd at ditt og datt ville være mulig. Men uansett skyld så faller det meste på Hello Games som dreit seg skikkelig ut.

 

Når jeg drar inn langsure kvinnfolk så mener jeg nettop det. Hva er det med en gruppe gamere som er så langsure å bitre? Først var det alt EA publiserte (fleste luringene skjønner ikke forskjellen på å være en utvikler og en utgiver). Så var det alt Ubisoft lager. Og nå er det da Hello Games.

 

Både EA og Ubisoft fortjente til tider pepper. Men det er blitt en sport å hate disse. Dem kan levere bra spill og det blir bare glatt ignorert av disse folkene fordi dem gjorde ditt og datt en gang. Akkurat som langsure kvinnfolk så gir ikke disse folka slipp... Hello Games prøver nå å få orden på spillet og det begynner faktisk å se ganske så lovende ut. Et par patches som dette til så kanskje dem begynner å nærme seg hva dem ville at spillet skulle være...og hva spillere fantaserte om.

 

Ingen liker grinete kvinnfolk? 

 

Vel for meg er det et prinsipp :)  Men kan vel ha noe med at jeg jobber i service bransjen at jeg reagerer såpass sterkt på løng og fanteri.

 

Og det har INGENTING med at spillet ikke er "ferdig", for jeg har ikke noe imot å kjøpe uferdig spill men her er det løgn og stillhet fra spillutvikler som får meg til å reagere slik.

 

Ville du virkelig forsettet å handle på en bedrift/butikk som oppfører seg slik i RL?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

 

Her var det jammen meg mange som var furtne fordi de gjorde et dårlig kjøp etter ikke å ha gjort nok research på forhånd. På tide å komme seg videre kanskje?

Det er bra de oppdaterer spillet slik at det blir bedre, gleder meg til å fortsette etter en lengre pause.

De lovet ganske mye, men leverte et early access spill til en verdi av maks 300kr.

 

 

Problemet er at de reklamerte for et ferdig produkt. Hadde de sagt det var EA så hadde det ikke vært noe problem for de aller fleste.

 

Men til dere som enda spiller spillet. Har det skjedd noen forbedringer på UI på PC? Eller er det enda en dårlig consol clone (med tanke på UI'en)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

 

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende;  flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt.
I henhold til retningslinjene har flere innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.
 
Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...