Gå til innhold

TEST: Bang & Olufsen BeoSound 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestemor: "Jeg heller og heller, dunker på den, vrir og prøver alt mulig, men jeg får bare ikke kaffen ut av denne her jeg".

Mamma: "Den nye tørkerullholderen din må du bare bytte alså. Får ikke tredd ned på tørkerullen uansett hvor har jeg prøver jeg altså."

 

har -> hardt

 

(Redigerings-funksjonen til diskusjon.no kan du få billig av meg. "TypeError: Cannot read property 'getEditor' of undefined")

Lenke til kommentar

hvorfor blir det mer og mer artikler om hi-fi på tek? Og hvorfor er disse artiklene som hi-fi artikler ellers: synsing og lite fakta?

 

Fordi kunnskap om emnet og en etterprøvbar testmetodikk verken er etterspurt av leserne eller av annonsørene? Jeg tror vi bare må innse at vi som etterspør dette er i et særdeles mindretall.

 

De verste eksemplene er når de tester ørepropper. Uten å ha gjort seg en tanke om testmetodikk er det helt umulig å si noe som helst om lydkvaliteten. En liten bevegelse på selve proppen kan endre lydbildet totalt. Karaktersettingen er mer eller mindre basert på hvor langt inn i øret journalisten greide å presse proppene.

Endret av tommelfingerregel2
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Bestemor: "Jeg heller og heller, dunker på den, vrir og prøver alt mulig, men jeg får bare ikke kaffen ut av denne her jeg".

Mamma: "Den nye tørkerullholderen din må du bare bytte alså. Får ikke tredd ned på tørkerullen uansett hvor har jeg prøver jeg altså."

 

har -> hardt

 

(Redigerings-funksjonen til diskusjon.no kan du få billig av meg. "TypeError: Cannot read property 'getEditor' of undefined")

Sier du med 3 - i'er i brukernavnet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...