Gå til innhold

1-2-Switch inneholder 28 forskjellige minispill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noe sabla tøv. Forskjellige spill. "Spill". Det er en håndfull forskjellige bevegelser, og noen forskjellige bilder på skjermen som viser resultat/stilling. Å kalle det 28 forskjellige spill er så überteit at det burde vært bøtelagt for falsk markedsføring. Hvordan er dette mer omfattende enn noe som helst? Fake news.

Lenke til kommentar

For noe sabla tøv. Forskjellige spill. "Spill". Det er en håndfull forskjellige bevegelser, og noen forskjellige bilder på skjermen som viser resultat/stilling. Å kalle det 28 forskjellige spill er så überteit at det burde vært bøtelagt for falsk markedsføring. Hvordan er dette mer omfattende enn noe som helst? Fake news.

 

Burde du bøtelegges for å bruke "fake news"feil? :)

 

AtW

Lenke til kommentar

Å kalle disse 28 nær identiske lekene på stein/saks/papir-nivå for et omfattende spill, er ikke bevisst falskt? Ok.

 

Det er et sitat fra utvikleren, det er det de sa, og det er ikke fake news (foruten at de sier pakken er omfattende, ikke hvert enkelt spill, mener jeg det er å sukre sannheten fra PR-folka? Ja, men selv om det hadde vært direkte løgn er det ikke "fake news", hva PR-fyren sier er i seg selv ikke "news")

 

AtW

Lenke til kommentar

Når nyhetsformidlere presenterer tall eller påstander som trump ikke liker så kaller han det fake news. Ser ikke helt at dette er så dramatisk annerledes at det skal kveruleres opp og i mente. Jeg tillot meg for festlighetens skyld å benytte begrepet i en vid forstand, slik det har blitt gjort en del i det siste, som en slags parodi. Påstanden var så falsk at det måtte reageres rett og slett.

Lenke til kommentar

Overasket over hvor mange som virker tilsynelatende å ikke forstå hva 1-2 Switch er for noe. Det må vel gå ann for core/hardcore gamere å tenke ut av boksen litt?

 

1-2 Switch er noe jeg kan se for meg er moro å dra frem på vorspiel eller andre lystige sammenkomster hvor en vil ha det litt gøy å le litt.  Men prisen er jo helt på tryne og burde vært bundlet med maskinen. 

Endret av LarZen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...