Gå til innhold

Netflix kan snart få offline-modus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge avspilling er låst til én applikasjon, er det uaktuelt for meg å bruke slike streamingtjenester. Jeg ønsker meg en DRM-fri mediafil som jeg kan spille av på akkurat den avspilleren jeg vil akkurat når jeg vil. Om den kjøpes og lastes ned via en bestemt applikasjon går greit, så lenge jeg kan plukke ut mediafilen.

Endret av Suppen
Lenke til kommentar

Så lenge avspilling er låst til én applikasjon, er det uaktuelt for meg å bruke slike streamingtjenester. Jeg ønsker meg en DRM-fri mediafil som jeg kan spille av på akkurat den avspilleren jeg vil akkurat når jeg vil. Om den kjøpes og lastes ned via en bestemt applikasjon går greit, så lenge jeg kan plukke ut mediafilen.

 

Ja, for det er jo realistisk... Jeg ripper de Blu-ray filmene jeg kjøper, så jeg får det jo akkurat på den måten du ønsker det da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg håper virkelig at det blir mulig å laste ned til windowsmaskiner, og ikke bare android. Jeg har ingen interesse av å se film på en mobilskjerm.

 

Jeg håper også at de ikke setter tidsbegrensning på lagring offline, som f.eks. 30 dagers maksimal lagring av filmer og serier offline, slik som viaplay har. Og at de ikke sletter filmer fra tjenesten sin, men lar dem være tilgjengelige "for all fremtid". Så kan man ha en reell filmsamling som ikke er på plate.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Mener fortsatt at den beste løsningen for Hollywood hadde vært å opprette en tjeneste hvor du kan betale inn noe sånt som $20-50 i måneden for så å kunne laste ned det du selv ville fra hvilken som helst tjeneste (Inkludert torrent og usenet)

Tipper at studioene tjener mye mer på å selge rettighetene enn å tilby en slik løsning.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Mener fortsatt at den beste løsningen for Hollywood hadde vært å opprette en tjeneste hvor du kan betale inn noe sånt som $20-50 i måneden for så å kunne laste ned det du selv ville fra hvilken som helst tjeneste (Inkludert torrent og usenet)

Tipper at studioene tjener mye mer på å selge rettighetene enn å tilby en slik løsning.

 

 

Det ene utelukker ikke det andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...