Gå til innhold

Inntrykk og informasjon om PS4 PRO


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har testet Rise of the Tomb Raider nå og den nye patchen gjør underverker. Dette sammen med med Rachet &Clank er det beste på pro nå. Nå håper jeg på en pro oppdatering på Dark Souls 3 som ogsså kan fikse samme problem, noen som hvet noe?   Dere som har sett denne  Knack videoen må jo ha misforstått kraftig, er jo klart bedre på pro,bare sjekk fps. At den ene sjermen ikke er riktig kalibrert er jo ikke sammenligbart når det gjelder farger og skarphet.

Lenke til kommentar

Ok da er vifte problemet løst på pro... Sony har plassert dem bak på konsollen mega tabbe for tv benker ...

Løsningen plasser Ps4 pro sidelengs i tv benker så konsollen klarer å kjøle seg ned ...

 

For en design error mot Xbox one S top montert vifte.

 

 

Har selv PS4 i TV benken. PS3 Slim'en jeg nå har på soverommet kunne høres ut som en turbin når den sto i TV benken i stua, denne høres nå roligere ut på soverommet. PS4 Pro'en kan jeg høre begynner å spinne opp etter litt Ratchet Clank spilling, men ikke like mye som PS3'en. Jeg har en åpning på baksiden av TV benken.

 

Så langt høres PS4 Pro stillere ut enn PS3 på samme plass, men hadde PS4 hatt toppmontert vifte så hadde jeg ikke kunne hatt PVR dekoderen på toppen. :xmas:

Endret av Simkin
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Starter ut splittelsen av innlegg som ikke hører hjemme i denne tråden til riktig tråd, ber derfor om at ingen diskuterer VR eller 3D videre i denne tråden men heller fortsetter i den riktige tråden etter ut splittelsen er ferdig

 

 

edit 

 

Moderatormelding

Innleggene som omhandlet VR er splittet ut til Virtual Realiry - Diskusjonstråden 

 

Eventuelle reaksjoner på moderering skal bli tatt over PM

Endret av Evil-Duck
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Watch Dogs 2 er unektelig best på Pro av konsollene. Men hvordan måler det seg opp mot en monster PC? Digital Foundry tester!

Noe forskjell var det jo, men ikke mye.

 

Det som dog gjør det best på PC for min del er mer enn 30 fps. Men for all del, små forskjeller rent grafikkmessig. Får vi en konsoll som klarer samme grafikken med 60 fps, så selger jeg stasjonæren :p

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Bedre framerate foretrekker jeg alltid. Sitter med GTX1080 på PCen men skrur ned uansett innstillinger for å presse enda mer fps i spill. Spiller FFXV nå og når jeg skifter mellom Lite og High så er det så mye hakking som foregår. På lite flyter det visstnok mellom 40-50, mye bedre.

 

Uncharted 4 så skulle det ikke være noe forskjell men med proen kan jeg skru av alt av blurring og ha det helt smooth når jeg snur kameraet rundt, det kunne jeg ikke med vanilla konsollen når jeg testet før. 

Lenke til kommentar

Bedre framerate foretrekker jeg alltid. Sitter med GTX1080 på PCen men skrur ned uansett innstillinger for å presse enda mer fps i spill. Spiller FFXV nå og når jeg skifter mellom Lite og High så er det så mye hakking som foregår. På lite flyter det visstnok mellom 40-50, mye bedre.

 

Uncharted 4 så skulle det ikke være noe forskjell men med proen kan jeg skru av alt av blurring og ha det helt smooth når jeg snur kameraet rundt, det kunne jeg ikke med vanilla konsollen når jeg testet før.

Når det gjelder FFXV så spiller jeg på Lite på min konsoll fordi high lagget for mye. Har ikke prøvd high etter siste patchen. Har det blitt noe bedre?

Lenke til kommentar

Liten ting om hodetelefoner.

Trenger man sånn jalla gamerheadset for konsoll for å få virtual surround lyd? Har et sett Beyerdynamic Dt770 som jeg er veldig gla i, og blir ikke komfortabel med utseendet på gamerheadset.. Vil det bli bedre surroundlyd med annet utstyr?

Har overhodet ikke behov for mic da jeg ikke spiller online.

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...